کد خبر 395592
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

بحرینی‌ها در اقدامی نمادین با برگزاری نماز جماعت در مساجد تخریب‌شده توسط رژیم «آل خلیفه»، سیاست‌های منامه را به چالش کشیده و آزادی فوری سران انقلابی دربند را خواستار شدند.

 به گزارش مشرق، شمار بسیار زیادی از آحاد مختلف ملت بحرین با برگزاری نماز جماعت ظهر شنبه (امروز) در مساجد تخریب شده «العلویات» و «عین رستان» سیاست‌های سرکوبگرانه نظام «آل خلیفه» را به چالش کشیدند و بر لزوم آزادی هر چه شیخ «علی سلمان» دبیر کل جمعیت الوفاق و سایر رهبران دربند نظام منامه تاکید کردند.

جمعیت الوفاق بحرین ظهر امروز با انتشار تصاویری از برگزاری نماز جماعت ظهر امروز در مساجد «العلویات» و «عین رستان» تاکید کرد که صدها تن از مردم شهرک «البلاد القدیم» زادگاه شیخ سلمان ظهر امروز در اعتراض به تداوم بازداشت شیخ «علی سلمان» بار دیگر به خیابان‌ها آمدند.

اصرار بحرینی‌ها بر اقامه نماز در مساجد تخریب‌شده+عکس

بر اساس این گزارش، شمار زیادی از مردم بحرین پس از برگزاری نماز جماعت ظهر امروز، با برگزاری زنجیره انسانی در مقابل مسجد العلویات آزادی فوری شیخ علی سلمان را خواستار شدند. مردم بحرین از زمان بازداشت دبیر کل جمعیت الوفاق توسط وزارت کشور تا کنون چندین بار دست به تظاهرات زدند.

گروه‌های مخالف بحرینی پیش از مردم این کشور برای اعتراض به تداوم اشغال کشورشان توسط نظامیان سعودی و اماراتی فراخوان داده بودند. از ظهر امروز تظاهرات مختلفی در برخی شهرهای بحرین آغاز شده است. مأموران آل خلیفه تظاهرات گسترده و مسالمت آمیز دیروز مردم بحرین را به سرکوب کرده بودند.

اصرار بحرینی‌ها بر اقامه نماز در مساجد تخریب‌شده+عکس

نیروهای امنیتی وزارت کشور بحرین هفته نخست دی ماه سالجاری شیخ سلمان را بازداشت و به دادستانی کل انتقال دادند. قاضی دومین جلسه دادگاه دبیر کل جمعیت الوفاق ششم اسفند ماه جاری به تداوم بازداشت موقت وی تا برگزاری جلسه سوم محاکمه در تاریخ 25 مارس (پنجم فروردین) رأی داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • siamak1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    نگا کنید چقدر واسه بالا نگه داشتن پرچم اسلام ارزش قائل اند. درست مثل بعضی ها داخل کشور واسه تو راس بودن جبهشون هرکاری می کنن.حتی از اسلام مایه میزارن چه برسه به دستاوردها و ارزش های یک ملت!!!! مگه چقدر می خوان تو این دنیا زندگی کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس