کد خبر 395586
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه منتقدان را کم عقل بنامیم و بگوییم در خط نتانیاهو هستند از فحش بدتر است گفت: برخی اصلاح‌طلبان پس از رحلت امام(ره) سکولار شدند.

به گزارش مشرق، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در اجلاس سراسری دبیران استان‌های حزب مؤتلفه اسلامی، گفت: بخشی از اصلاح طلبان می‌گویند آقای هاشمی رفسنجانی خیلی خوب است، اینکه یک جریان سیاسی حرفی برای گفتن نداشته باشد و کفگیراش ته دیگ خورده باشد، می‌گوید فلان فرد خوب است. بحث ما خوبی و بدی نیست بلکه عملکرد افراد در زمینه‌های مختلف است.

وی افزود: حزب مؤتلفه اسلامی هیچگاه فرد محور نبوده و نیست اما اصلاح طلبان همیشه فرد محور هستند، روزی می‌گفتند کسی کمترین تفاوت نظر با امام (ره) داشته باشد از خط امام خارج است و همه ما را خارج شده حساب می‌کردند اما امروز وضعیت بسیاری از آنها مشخص است.

وی ضمن انتقاد از ادبیات سیاسی کشور اظهار داشت: ادبیات سیاسی افت کرده است و چارواداری شده است و آنهایی که ژست مدرنیته می‌گیرند بیشتر ادبیات چارواداری دارند. اینکه منتقدان را کم عقل بنامیم و بگوییم در خط نتانیاهو هستند، از فحش بدتر است. ادبیات نازل سیاسی بسیار بد است و در این موضوع باید از مقام معظم رهبری یاد گرفت که جدای از اینکه ولی امر مسلمین هستند یک عالم دینی مظهر اخلاق می باشند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه افزود: باید از آیت الله العظمی خامنه ای یاد بگیریم که ادبیات ایشان با مخالفین اش چگونه است. مرحوم عسگر اولادی نیز همواره ادب و اخلاق را رعایت می‌کرد و هیچ گاه ندیده بودیم که بیان‌اش از ادب خارج شود. آن مرحوم با دشمنان خود با نهایت ادب برخورد می‌کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جاوید ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    معمولا کسانی که بیش از حد عصبانی میشن و به بن بست میرسن از این واژه ها استفاده میکنن.الان هم که مشخصه مذاکرات به بن بست رسیده و امید کمی به توافق خوب به نفع ایران هست.طبیعیه کسانی که زیادی به آمریکا خوش بین بودن ناراحت بشن و منتقدین رو با ادبیات ... نوازش کنن.حالا نتان یاوووو رو با داخلی ها مقایسه میکنن عجب روزگاری شده !!!!! یعنی کاندید ریاست مجلس خبرگان باید اینگونه حرف بزنن؟خدایا خودت به داد این ملت برس.
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خدا کنه محمد جواد لایجانی ريیس جمهور بشه که چندین مزیت داره 1-بین سه قوا (سه برادر)هرگز اختلاف بوحود نخواهد آمد 2-درآمریکا تحصیل کرده چم وخم آمریکایی هارا خوب بلده(مثل آقای ظریف) 3-آیت الله زاده است زبان مراجع عظام را خوب می فهمد 4- فیزیک خوانده از هسته واتم سر در می آورد کلاه سرش نمی ره 5-بلده ازسخنان بعضی بزرگان طوری انتقاد کنه که طرف هرگز بلند نشود حیف نیست چنین شخصی رییس جمهور نشه آقای دکتر در این ایام فاطمیه ازخدای بزرگ تقاضا دارم به مظلومیت بانو حضرت زهرا سلم الله علیها تفضلی کند که شما را درقامت رییس جمهور کشور اسلامی ایران ببینم این هم برای ملت خیر دارد وهم برای اسلام
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اگر آقای هاشمی در دوران مبارزه وهمچنین 8سال دفاع مقدس نمیبود الان شما زیر تیغ صدام حسین میبودید
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مخالفم
  • فرهاد ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    فکر خوبیه منهم مؤافقم
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام حال که در مجلس بحث تعطیلی اعدام مخصوصا مواد مخدر است و شما نظر مثبت در این مهم داری چرا وزیر کشور رحمانی فضلی در طبل اعدام میکوبد به عنوان دبیر حقوق بشر ایران به ایشان تذکر کتبی بدهید متشکرم
  • انصاف ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    منظورتون از رفسنجانی آیت الله هاشمی رفسنجانیست ؟!! ادب مرد به ز سایت اوست !
  • عباس م 61 ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    اگه نظرت شوخی نیست و جدی هست باید بگم جوک با مزه ای گفتی.
  • مجید ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    با شما موافقم ایشون لیاقت دارن رییس جمهور بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس