وکیل خانواده هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا همان زمان این موضوع را تکذیب نکردید، گفت: آن زمان مسئله خیلی مهمی نبود و اهمیتی نداشت که بخواهیم آن را تکذیب کنیم. اما الان قویا می گویم که هیچ ارتباطی میان یاسر و آقای "الف" وجود نداشته است.

به گزارش مشرق، بار دیگر با دستگیری یک مفسد اقتصادی دیگر و بررسی های صورت گرفته، پای فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی به میان آمد و این بار بعد از ماجرای دوستی مهدی هاشمی با متهم اصلی پرونده استات اویل، بحث دوستی یاسر هاشمی با آقای "ح.الف" که چهارشنبه هفته پیش دستگیر شد به میان آمده است.

دهم خرداد 1391 بود که علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی صراحتا از رفاقت یاسر هاشمی‌رفسنجانی با فردی به نام «الف» سخن به میان می‌آورد. وی در این مصاحبه می‌گوید: «به نیروهای امنیتی هم گفتم شما یک مورد از همه این شایعاتی که درباره هرکدام از بچه‌های آقای هاشمی مطرح است را مستند به من ثابت کنید خودم مقابل‌شان می‌ایستم؛ به خودشان هم گفته‌ام. ما به صورت ماهانه جلساتی در منزل آقای نوری داشتیم، من آنجا هم این را گفته‌ام. یک روز آقای زنگنه به من گفت یاسر یک برج در شهرک غرب دارد، گفتم اگر یاسر در شهرک غرب 10درصد برج هم داشت من نه تنها از وکالت خانواده استعفا می‌دهم بلکه علنی مقابل‌شان می‌ایستم. بررسی کردم دیدم یک برج متعلق به آقایی به نام «الف»  است و یاسر هم رفیق «الف»  است و آنجا رفت و آمد دارد. به یاسر گفتم تو چرا به دفتر «الف»  می‌روی که در معرض اتهام قرار بگیری؟»
 

علیزاده طباطبایی: اشتباه کردم!

حالا بعد از گذشت نزدیک به 3 سال از ماجرای مصاحبه وکیل خانواده هاشمی در خصوص رفاقت یاسر هاشمی و آقای "الف"، علیزاده طباطبایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مصاحبه آن زمان خود را اینگونه تکذیب می کند: همان زمان هم من متوجه شدم که ماجرا را اشتباه مطرح کردم. چراکه من آن زمان از فرد دیگری شنیدم که یاسر هاشمی در دفتر آقای "الف" رفت و آمد داشته و این موضوع را در مصاحبه مطرح کردم. ولی بعد از انجام آن مصاحبه یاسر با من تماس گرفت و اظهار داشت که من نه آقای "الف" را می شناسم و نه اینکه در دفتر وی رفت و آمد داشته ام.

وکیل خانواده هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا همان زمان این موضوع را تکذیب نکردید، گفت: آن زمان مسئله خیلی مهمی نبود و اهمیتی نداشت که بخواهیم آن را تکذیب کنیم. اما الان قویا می گویم که هیچ ارتباطی میان یاسر و آقای "الف" وجود  نداشته است.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سوال که چرا در پرونده هایی که ماهیت فسادی دارند همواره در سابقه افراد متهم، دوستی با فرزندان آیت الله هاشمی نیز وجود دارد، گفت: فرزندان آقای هاشمی زیر ذره بین هستند. باند مافیایی از ابتدای انقلاب تا امروز آقای هاشمی و بچه های ایشان را زیر نظر دارد و علیه آنها به صورت سازمان یافته گزارش تهیه می کند. اغلب این گزارش ها نیز ثابت شده که دروغ بوده است.

منبع: راه دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خلاصه هر جا سخن از فساد است نام آقازاده ها در آنجا می درخشد .
  • محمد ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    پول به همراه خودش آلزایمر و فراموشی بعضیهارو به همراه داره
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    وکیل حاج آقا خاطره است دیگه انتظار بیش از این دارین؟
  • ناشناس ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    ما در این روزهای پایانی سال منتظر حکم قاطع قوه قضاییه برای متهم م ه در رابطه با مفاسد کرسنت و استات اویل و توتال و فتنه 88 هستیم انشاءالله .
  • ناشناس ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    برج تو شهرک غرب را گفتین اما برج های دوبی و کانادا و لندن را نگفتین !
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بايد حدس مى زديم داريوش -ا پشتش به کجا گرم بوده که از سال76تا الان اين همه فساد کرده
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اين هم مثل جونيور بى گناه است پاکه پاکه فقط بايک مفسد اقتصادى رفاقت کرده کار بدى نکرده
  • ناشناس ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد .
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    الکی مثلا شما خیلی زرنگید همه مردم ایران هم ببو! اگر ویدئو هم از ارتباط داشته باشند در حد یک فیلم بلند از فرزندان هاشمی آقای وکیل اون را فوتوشاپ خواهد نامید!!
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    گاها چیزهایی بیرون میاد
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اینا سر صدقه این انقلاب و خون شهدای ما اینقدر گردن کلفت شدن تا حرفی هم بزنیم میگن این همه پول از پدر جدشون به ارث رسیده .فقط میخوام به هاشمی بگم وقتی مردم شما رو دیگه از خودشون ندونن باید فاتحتون رو بخونید
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    پدرجدشون آه دربساط نداشته همه از حق امثال من وتوست
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    الو داريوش جون بساط و اماده کن منم دارم ميام
  • رضا ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خداوند از گناه کسانی که دوست دارند بر علیه مومنین دروغ وشایعه افکنی بکنند بگذرد وعاقبت مارا ختم به خیر به گرداند .چرا صبر نمی کنید تا دادگاه وقاضی حکم بدهد.اگر راست می گوئید .عجله نکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس