کد خبر 395071
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

بازیکن کلمبیایی رئال مادرید احتمالا هفته اول آوریل به تمرینات تیمش بازخواهد گشت.

به گزارش مشرق، انتظار نمی‌رود خامس رودریگز به موقع برای ال‌کلاسیکو آماده شود. ملی‌پوش کلمبیایی چهارم فوریه در دیدار با سویا دچار مصدومیت شد و روز بعد تحت عمل جراحی قرا گرفت. دوماه به عنوان مدت زمان لازم برای بهبودی رودریگز در نظر گرفته شد و پزشکان پیش‌بینی کردند که او ممکن است بتواند چهاردهم یا پانزدهم آوریل به میدان برگردد. هافبک رئال مادرید دیداری مقابل شالکه در لیگ قهرمانان اروپا و پنج مسابقه در لالیگا را تاکنون از دست داده است.

رودریگز در شرایط غیرمعمول دوران نقاهتش را آغاز کرد. وی 48 ساعت بعد از عمل جراحی در مراسم جشن تولد کریستیانو رونالدو حاضر شد اما پس از آن جشن پر سر و صدا او تنها روی بهبودی مصدومیتش تمرکز کرد. کادر پزشکی باشگاه نمی‌خواهد در بازگرداندن وی عجله کند.

کارلوس باکا، هم‌تیمی وی در کلمبیا در مراسم شامی در کاخ ریاست جمهوری به افتخار خوان مانوئل سانتوس اظهار داشت: حال خامس خوب است. او روحیه خوبی دارد و عجله‌ای برای به پایان رساندن دوران مداوایش ندارد. او می‌گوید این نوع مصدومیت‌ها برای بهبودی زمان‌ صرف می‌کنند و می‌توانند مشکل باشند زیرا ممکن است فریب بخورید که زودتر از موعد بهبود یابید.

رودریگز دور هفته اول آوریل برای بازگشت به تمرینات علامت زده است. به هر حال جایگاه وی در ترکیب اصلی مورد تردید واقع شده است زیرا کارلو آنچلوتی از تونی کروس و لوکا مودریچ در خط میانی استفاده می‌کنند و ایسکو را مانند کریستیانو، بیل و بنزما به یکی از بازیکنان ثابت ترکیب تیمش تبدیل کرده است و گفته است که اگر آماده باشد، بازی می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس