نمایندگان قوه مقننه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی طی نامه‌ای خطاب به رئیس ‌مجلس تاکید کردند این ستاد در دولت یازدهم خروجی و عملکرد قابل توجهی نداشته است.

به گزارش مشرق، نمایندگان قوه مقننه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی طی نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی  انتقاداتی نسبت به عملکرد این ستاد مطرح کردند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراما ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که اینجانبان امضاکنندگان ذیل به عنوان نماینده جنابعالی در آن حضور داریم در دولت یازدهم خروجی و عملکردی که قابل توجه باشد، نداشته و با وصفی که بارها متذکر شدیم نتیجه‌ای حاصل نشده است.

به خصوص بعد از همایشی که همزمان با تذکر مقام معظم ولایت بوده و اینجانبان نیز در آن شرکت نکردیم، تقریبا ستاد به حالت تعطیل درآمده و یک یا دو جلسه بیشتر نداشتیم.

شایان ذکر است که قانون ارتقاء سلامت اداری که با زحمات فراوان جنابعالی به صورت اصل 85 قانون اساسی در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب و نیز در مجمع تشخیص مصلحت نظام نهایی شد،‌حتی آئین‌نامه اجرایی آن هم کامل نوشته نشد که مدت آن منقضی شد و در واقع بهترین قانون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مقطع کنونی عملا بی‌خاصیت شد.

اوقات تشکیل جلسات آن هم هر 15 روز یک بار که اکنون از ماه گذشته و در اوقات فوت شده روز یعنی 3 و نیم تا 5 بعد از ظهر گواه بی‌انگیزه بودن در مبارزه با مفاسد اقتصادی است. به هر حال به حکم وظیفه شرعی و قانونی موارد فوق اعلام شد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا

محمدعلی پورمختار

محمد سقایی

سیدرمضان شجاعی‌کیاسری
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس