کد خبر 394686
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷

هفته ششم لیگ حرفه‌ای بسکتبال در حالی برگزار می‌شود که همه چیز تحت تاثیر دوپینگ دو بازیکن است.

به گزارش مشرق، ششمین هفته از لیگ حرفه‌ای بسکتبال فردا پنجشنبه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی هفته شهرداری گرگان در خانه میهمان شهرداری گرگان خواهد بود.

گرگانی ها با جذب دو بازیکن خارجی شرایط خوبی را در لیگ حرفه‌ای پیدا کرده‌ و دو برد پیاپی در دو هفته گذشته روحیه بازیکنان این تیم را تا حدود زیادی بالا برده است.

جدال دو تیم از این حیث اهمیت دارد که گرگانی‌ها در لیگ ملی در خانه خود مهرام را شکست دادند و حالا شاگردان هاشمی برای انتقام در این دیدار حاضر خواهند شد.

دانشگاه آزاد در خانه میزبان هفت الماس قزوین است. قزوینی‌ها هفته گذشته در خانه خود مغلوب شهرداری گرگان شدند و در یکی دو روز گذشته تحت تاثیر نام دوپینگ هستند و شایعه شده بازیکنان دوپینگی بسکتبال از این باشگاه هستند، اما چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است.

از سوی دیگر محمدرضا اسلامی، سرمربی قزوینی‌ها محمد یوسف وند بازیکن تاثیرگذار خود را در یکی دو بازی گذشته کنار گذاشته تا به گفته خودش با بالا رفتن روحیه اش به تیم باز گردد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس این هفته پمینا اصفهان و ثامن مشهد تیم ‌های همسایه در جدول به مصاف هم می‌روند. دو تیم هفته گذشته را با شکست مقابل مدعیان قهرمانی پشت سر گذاشته اند.

در دیگر بازی این هفته تیم های خوزستان نفت آبادان و صنایع ماهشهر به مصاف هم می‌روند. صنایع هفته گذشته استراحت داشت و نفت هم در یک بازی بسیار نزدیک به مهرام در تهران باخت.

برنامه مسابقات هفته ششم:

شهرداری گرگان - مهرام

دانشگاه آزاد - هفت الماس قزوین

پمینا اصفهان - ثامن مشهد

نفت آبادان - صنایع ماهشهر

جدول رده بندی:

1- پتروشیمی 9 امتیاز

2- مهرام 8 امتیاز

3- دانشگاه آزاد 8 امتیاز

4- شهرداری گرگان 8 امتیاز

5- نفت آبادان 6 امتیاز

6- ثامن مشهد 6 امتیاز

7- پمینا اصفهان 5 امتیاز

8- هفت الماس قزوین 5 امتیاز

9- صنایع ماهشهر 5 امتیاز
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس