کد خبر 394672
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹

مدیرعامل سابق سپاهان گفت: فکر نمی کنم نگاه اسلامیان به جایگاه ریاست فدراسیون فوتبال باشد، بلکه وی آمده است تا تنها به فوتبال کمک کند.

به گزارش مشرق، محمدرضا ساکت درمورد شرایط تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: روند تیم‌های ایرانی در هفته اول کمی ما را نگران کرد؛ البته پرسپولیس باعث شد تا همچنان به مسابقات امید داشته باشیم. تیم‌های ایرانی تدارک و تمرکز لازم را در هفته اول نداشتند که این موضوع جای نگرانی بود، اما فک می کنم در ادامه مسابقات با شرایط هماهنگ شوند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم‌های ایرانی باید خود را به عنوان سربازان ملی تلقی کنند. باید به عنوان یک رزمنده در هر مسابقات حاضر شوند، هرچند ممکن است در مسائل مختلف با مشکلاتی مواجه شوند که فکر می‌کنم به دلیل شرایط اقتصادی جامعه است. امید همه مردم این است که بازیکنان با تمام وجود برای تیم‌های خود بازی کنند. به روند کلی تیم‌های خوش‌بین هستم، هرچند که در هفته اول رضایت‌مندی کامل نداشتم.

ساکت درمورد شرایط تیم فوتبال سپاهان در فصل جاری لیگ برتر خاطرنشان کرد: سپاهان هم از یک ثبات لازم برخوردار بوده و روند خوبی در پیش گرفته است. ما برای تمام تیم‌های شهرستانی آرزوی موفقیت می‌کنیم و دوست داریم که ثبات خود را حفظ کنند.

ساکت درخصوص مطرح شدن نام اسلامیان در فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: شان وی بسیار بالا است و در مقاطعی قرار بود در وزارت ورزش پست بگیرد. اسلامیان به جهت اینکه یک مدیر برنامه‌ریز است در حوزه ورزش هم بسیار اطلاعات دارد و سال‌ها در فوتبال مطالعه کرده است. خروجی فعالیت‌های وی را می‌توان در باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان دید.

وی افزود: اسلامیان عنصری است که می‌تواند وزن هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال را ارتقا دهد؛ همچنین وی می‌تواند یک حرکت برنامه‌محور را در فدراسیون ایجاد کند. دیدگاه وی برای پذیرفتن نایب رئیس فدراسیون فوتبال بیشتر این است که به سازمان‌دهی فدراسیون کمک کند. دورنمای حضور وی به عنوان یک چهره تاثیرگذار به عنوان فردی که می‌تواند در بخش‌های مختلف کمک کند برای فدراسیون بسیار مفید می‌دانم.

ساکت گفت: اینکه کفاشیان برود یا بماند بستگی به نظر مجمع دارد؛ به هر حال با توجه به جایگاهی که کفاشیان اخیراً به آن دست پیدا کرده است فکر می‌کنم باید به همین روند ادامه دهد. فکر نمی کنم نگاه اسلامیان به جایگاه ریاست فدراسیون فوتبال باشد، بلکه وی آمده است تا تنها به فوتبال کمک کند. نیازمند جایگاه و صندلی نیست، چراکه تجریه مدیریت در سطوح بالا را دارد. اینکه یک وزنه مدیریتی مثل اسلامیان بیاید و به فوتبال کمک کند را باید به فال نیک گرفت.

وی درخصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال امید عنوان کرد: اینکه این تیم بی‌حاشیه کارش را می‌کند نکته مثبتی است، اما طبیعی است که از رسانه‌ها انتظار می‌رود در مقطعی که به مسابقات نزدیک می‌شوند این تیم را حمایت کنند تا بازیکنان انگیزه بالاتری پیدا کنند. اینکه بازیکنان تیم امید دور از غوغاسالاری و حاشیه کار می‌کنند خیلی مفید است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس