کد خبر 394631
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف اول ما این است که از گروه خود صعود کنیم اما به قهرمانی در آسیا هم فکر می‌کنیم.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل بنیادکار در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پرسپولیس در ازبکستان بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانستیم با ارائه نمایشی منطقی 3 امتیاز حساس و خارج از خانه را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی در پرسپولیس رخ داده که توانسته در آسیا به خوبی نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد: در پرسپولیس اتفاق خاصی رخ نداده، این همان تیمی است که در لیگ نتیجه نمی‌گرفت و فقط همدلی‌ها به تیم برگشته است.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه به چه جایگاهی در لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کند، خاطرنشان کرد: فعلاً داریم کم‌کم تیم را جمع می‌کنیم تا بتواند به خوبی خودش را در شرایط ایده‌آل نگه دارد. هدف اول ما این است که بتوانیم از گروه خود صعود کنیم و بعد از آن بازی به بازی برنامه خواهیم داشت اما ما به قهرمانی در آسیا هم فکر می‌کنیم.

درخشان در مورد بازی سه‌شنبه آینده پرسپولیس با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ برای بازی آینده با النصر برنامه‌های خاصی داریم. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا از آن بازی هم با امتیاز کامل خارج شویم. امیدوارم روند خوب پرسپولیس ادامه داشته باشد و پرسپولیس بتواند در بازی‌های آینده هم در نتیجه‌گیری خوب عمل کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با دو پیروزی اخیر پرسپولیس در آسیا جایگاهش به عنوان سرمربی در این تیم محکم شده است، اظهار داشت: از اول هم جایگاهم در پرسپولیس محکم و ثابت بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    حالا عجله نکن - توان تو معلوم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس