کد خبر 394342
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس گفت گل خود در مصاف خارج از خانه با رم را به سبک هم‌تیمی ایتالیایی‌اش زده است.

به گزارش مشرق، کارلوس توس که شب گذشته (دوشنبه) گل نخست تساوی یک بر یک یوونتوس را برابر رم در ورزشگاه المپیکو به ثمر رساند، گفت برای زدن این گل که از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید، از آندره‌آ پیرلو الگو برداری کرده است.

در غیاب پیرلوی مصدوم، توس مسئولیت زدن ضربات آزاد یوونتوس را بر عهده گرفت و یکی از این ضربات را در دقیقه 63 بازی رم - یوونتوس زد و آن را به شیوه‌ای تماشایی به گل تبدیل کرد.

توس درباره گلی که به رم زد، به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: برای زدن ضربات آزاد، من همیشه سعی می‌کنم که از آندره‌آ پیرلو تقلید کنم و برایم خیلی مهم است که در تمرینات نحوه ایستادن و ضربه زدن او به توپ را تماشا کنم. البته آندره‌آ هنوز هم ضربه آزادزن شماره یک تیم است.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس گفته است که از تساوی تیمش در خانه رم بسیار عصبانی است. توس در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی‌اش حق داشته از نتیجه بازی عصبانی باشد،اظهار داشت: بله او حق دارد که عصبانی باشد چون ما بعد از ارائه عملکردی قابل قبول در 70 دقیقه از زمان بازی، ناگهان دچار اُفت شدیم و نزدیک بود حتی بازنده میدان باشیم. من هم مانند او از نتیجه‌ای که رقم خورد ناراحتم.

توس تصریح کرد: ما تیمی با شخصیت نشان دادیم و کارمان را بسیار خوب انجام دادیم اما پس از گلی که زدیم، بازی را شُل گرفتیم و نتیجه‌اش این شد که در چنین بازی مهمی گل خوردیم. یوونتوس تیم قدرتمندی است اما در 20 دقیقه پایانی این بازی در حد و اندازه خودش ظاهر نشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس