کد خبر 394171
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

رئیس نخستین «نمایشگاه ملی کتاب سبک زندگی اسلامی _ ایرانی» از ارائه ۵ هزار عنوان کتاب با تخفیف ۱۵ درصدی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه غرفه‌ای با نام «بهار فاطمی» به ارائه آثاری درباره حضرت زهرا (س) خواهد پرداخت.

به گزارش مشرق، امیرشهریار امینیان، رئیس نخستین «نمایشگاه ملی کتاب سبک زندگی اسلامی _ ایرانی» درباره زمان برپایی این نمایشگاه و نمایشگاه «بهار فاطمی»، بیان داشت: این دو نمایشگاه از ۱۸ لغایت ۲۴ اسفند سال جاری در هتل لاله برپا می‌شود.
 
وی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه تعداد کتاب به نخستین «نمایشگاه ملی کتاب سبک زندگی اسلامی _ ایرانی» رسیده است، افزود: همچنان شاهد دریافت کتاب هستیم، اما در نهایت در این نمایشگاه ۵ هزار عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف سبک زندگی به صورت موضوعی به مخاطبان ارائه خواهد شد.
 
* ارائه ۴۰۰ عنوان کتاب درباره حضرت فاطمه زهرا (س) در غرفه «بهار فاطمی»
 
به گفته امینیان، از موضوعات در نظر گرفته شده در نخستین «نمایشگاه ملی کتاب سبک زندگی اسلامی _ ایرانی» می‌توان به «تغذیه»، «سلامت»، «بهداشت»، «ورزش»، «اخلاق»، «احکام»، «موضوعات سبک زندگی اجتماعی»، ‌»سبک زندگی در خانواده»، «کودک و نوجوان»، «میراث سبک زندگی در سیره نبوی و اهل بیت (ع)»، «سبک زندگی بزرگان دین و مراجع، شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان» و «میراث سبک زندگی در تاریخ و ادبیات فارسی و صیانت از زبان فارسی»، اشاره کرد.
 
وی درباره غرفه ویژه «بهار فاطمی»، بیان کرد: در این غرفه، حدود ۴۰۰ اثر در ارتباط با حضرت فاطمه زهرا (س) از بیش از ۲۵۰ ناشر در معرض دید و خرید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 
* ارائه تخفیف ۱۵ درصدی خرید کتاب به بازدیدکنندگان این نمایشگاه
 
رئیس نخستین «نمایشگاه ملی کتاب سبک زندگی اسلامی _ ایرانی»، گفت: این نمایشگاه با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان تهران و به همت گروه مطالعات اندیشه‌ورزان، برای عموم مردم برپا می‌شود.
 
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه علاقه‌مندان برای خرید کتاب از این نمایشگاه از چند درصد تخفیف برخوردار خواهند شد، اضافه کرد: عموم بازدیدکنندگان نخستین «نمایشگاه ملی کتاب سبک زندگی اسلامی _ ایرانی» می توانند با ارائه تخفیف ۱۵ درصدی به خرید از این نمایشگاه بپردازند.
 
* مخاطب محوری؛ هدف اصلی «نمایشگاه ملی کتاب سبک زندگی اسلامی _ ایرانی»
 
امینیان افزود: برای اقشار مختلف فرهنگی تخفیفات ویژه‌ای از طریق توزیع بُن‌هایی که مشمول یارانه هستند، در نظر گرفته شده است، به همین منظور سازمان‌ها و نهادهایی که بخواهند برای پرسنل از این ظرفیت استفاده کنند، امکان تخفیف بُن ویژه برای پرسنل وجود دارد.
 
مدیر گروه مطالعات اندیشه‌ورزان عنوان کرد: هدف اصلی نخستین «نمایشگاه ملی کتاب سبک زندگی اسلامی _ ایرانی»، مخاطب‌محوری است، یعنی در واقع این نمایشگاه، نخستین نمایشگاهی بوده که مخاطب‌محور است و همه مردم را برای بازدید از نمایشگاه دعوت می‌‌کند.
 
* توضیح محتوای آثار در کنار ارائه موضوعی کتاب‌ها در این دوره از نمایشگاه
 
به گفته وی، دست‌اندرکاران نخستین «نمایشگاه ملی کتاب سبک زندگی اسلامی _ ایرانی» برای حضور گسترده مردم در این نمایشگاه تمهیدات گوناگونی نظیر دسترسی آسان به پارکینگ و غیره را در نظر گرفته‌اند، تا اگر مردم بخواهند کتابی را برای هدیه نوروزی تهیه کنند، با مشکلاتی مواجه نباشند.
 
امینیان در پایان گفت: برای اولین بار است در کنار ارائه موضوعی آثار، کارشناسانی هم حضور خواهند داشت یعنی هر موضوعی از کتاب‌ها، یک کارشناس دارد که درباره آن موضوع توضیحاتی را به مخاطب می‌دهد.
منبع: رجا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس