کد خبر 393570
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹

از زمانی که شبکه ۴G یا همان LTE در کشورمان فعال شده است، کاربران دیگر تنها به ظاهر و قدرت گوشی توجه نکرده و در میان شرایط مورد نظر خود به قابلیت ساپورت شبکه نسل چهارم نیز توجه می‌کنند.

 به گزارش مشرق، از زمانی که شبکه 4G یا همان LTE در کشورمان فعال شده است، کاربران دیگر تنها به ظاهر و قدرت گوشی توجه نکرده و در میان شرایط مورد نظر خود به قابلیت ساپورت شبکه نسل چهارم نیز توجه می‌کنند. اکثر پرچم‌داران این روزهای بازار شبکه 4G را ساپورت کرده و مشکلی از این بابت ندارند! اما بیایید به محصولات کمی ارزان‌تر هم نگاهی بی اندازیم!

البته شاید بگویید این شبکه و پشتیبانی جغرافیایی آن هنوز به حدی نرسیده است که کاربر برای آن بخواهد گوشی‌اش را عوض کند! خب درست است، اما بالاخره استفاده از این شبکه لذت خاص خود را دارد؛ هرچند فراموش نکنید که برای بهره‌گیری از این قابلیت، باید سیم کارت خود را نیز تعویض نمایید.

HTC Desire 510

یکی از محصولات میان رده کمپانی htc که از سری معروف دیزایر و ارزان قیمت بازار است. این اسمارت فون 4.7 اینچی، پردازنده اسنپدراگون داشته و مهم‌تر از همه از تمام شبکه‌های ارتباطی روز پشتیبانی می‌کند. دیزایر 510 را می‌توانید با قیمتی در حدود 500 هزار تومان از بازار تهیه کنید.

بهترین گوشی‌های ۴G ارزان در بازار کشورمان+عکس

Sony Xperia E3

اسمارت فونی خوش قیمت از سونی! این دستگاه 4.5 اینچی بوده و از وضوحی متوسط بهره می‌برد. این محصول از پردازنده اسنپدراگون 400 بهره برده و در کنار 1 گیگ رم گزینه خوبی از لحاظ سخت افزاری است.

اندروید 4.4، دوربین 5 مگا پیکسلی و حافظه داخلی 4 در کنار پشتیبانی از شبکه نسل سوم و چهارم از دیگر مشخصات E3 است. E3 را می‌توانید از با قیمتی در حدود 600 هزار تومان از بازار خریداری نمایید.

بهترین گوشی‌های ۴G ارزان در بازار کشورمان+عکس

sony-e3-2

شاید چند وقتی بود که در میان لیست‌هایمان خبری از محصولات نوکیا بود! اسمارت فونی 4.7 اینچی، با وضوح متوسط 480 در 800 پیکسل بوده و از پردازنده دو هسته‌ای اسنپدراگون نیز استفاده می‌کند. لومیا 625 از ویندوز فون نسخه 8 بهره برده دوربینی 5 مگا پیکسلی دارد. گوشی فوق قابلیت‌های پشتیبانی از شبکه‌های نسل سوم و چهارم را نیز دارد.

لومیا 625 قیمتی معادل 620 تا 680 هزار تومان در بازار دارد.

بهترین گوشی‌های ۴G ارزان در بازار کشورمان+عکس

Samsung Galaxy Core Prime

بازهم یک اسمارت فون 4.5 اینچی، با وضوح متوسط! پردازنده اسنپدراگون 410 همراه با 1 گیگابایت رم و دوربینی 5 مگاپیکسلی از مشخصات این اسمارت فون ریز اندام است.

این اسمارت فون اندرویدی نیز توانایی پشتیبانی از شبکه نسل سوم و چهارم را داشته و با قیمتی معادل 480 تا 490 هزار تومان قابل خرید است.

بهترین گوشی‌های ۴G ارزان در بازار کشورمان+عکس

Samsung Galaxy Ace 4 LTE

انگار محصولات ارزان قیمت با قابلیت پشتیبانی از 4G کم نیستند!

این محصول نیز صفحه نمایشی 4 اینچی داشته و وضوحش همانند دوستانش است! پردازنده‌ای دو هسته‌ای، اندروید 4.4 و دوربینی 5 مگاپیکسلی از مشخصات این اسمارت فون است. Galaxy Ace 4 LTE را می‌توانید با قیمت 350 هزار تومان تهیه کنید.

بهترین گوشی‌های ۴G ارزان در بازار کشورمان+عکس

منبع: آی‌تی رسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    چرا از محصولات وطنی یادی نمی کنید
  • ناشناس ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    گوشی لنوو A8 هم گوشی خوب و با کیفیتیه که 4g رو ساپورت میکنه. البته هنوز تو بازار ایران به اون شکل نیومده.
  • مبارز ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    خسته نباشی :-/
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    قيمتها را فكر كنم كمي ارزون زدي .
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    مشرق من خودم گوشی جی ال ایکس دارم خیلی هم ازش راضی هستم چرا داری پول خرید گوشیرو شما مشرقی ها به سمت کشورهای دیگه میریزین تا کی بایدسخن رهبری رو بگین و مثل اجنبی ها رفتار کنیم کمی فکر کن
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 1
    با توجه به تأكيد صريح حضرت آقا بر استفاده متعصبانه از توليدات داخلي (با توجيه عقلي و شرعي) تبليغات كالاهاي خارجي ديگر چه معني دارد؟ آقاي مشرق ...!
  • حسین ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    عزیزم نوشته 4G یا LTE گرفتی حالا بیاد گوشی چشمکی یا عنکبوتی چینی رو به اسم ایران تبلیغ کنه که چی
  • ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    الان 4g رو از کمی میخوایم بگیریم ؟ ایرانسل که قیمت خون باباش با آدم حساب میکنه
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    Samsung Galaxy Core Prime 4g نیست و سی پی هم اون نیست مدلی که تو ایران وارد شده بسیار ضعیف تر هست Samsung Galaxy Ace 4 LTE هم 4g نیست 3g هست و گوشی بسیار ضعیفی هست
  • abbas ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    از محصولات هوآوی چرا ننوشتی مشرف؟؟؟ هانر 3c 4g از کل این بالایا سر تره یکم ب روز باشی بد نیستا
  • abbas ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    مشخصات هانر 3c 4g رام دو گیگ حافظه هشت تا 16 گیگ داخلی پردازنده چهار هسته 1.6 دوربین جلو پنج عقب هشت پشتیبانی کارت حافظه تا32 و... بعد جالبه تو اینجا نیست قیمت حدود 600تا650
  • abbas ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    مشخصات هانر 3c 4g رام دو گیگ حافظه هشت تا 16 گیگ داخلی پردازنده چهار هسته 1.6 دوربین جلو پنج عقب هشت پشتیبانی کارت حافظه تا32 و... بعد جالبه تو اینجا نیست قیمت حدود 600تا650

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس