کد خبر 393409
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: به دنبال تبانی یا نتیجه گرفتن از راه ناصواب نیستیم.

به گزارش مشرق، بهروز مکوندی در مورد حل شدن مشکل بازیکنان نفت مسجد سلیمان، گفت: به بازیکنان قول داده شده که 20 درصد از مبلغ قراردادشان را تا پایان اسفند بپردازند و بازیکنان هم از امروز در تمرینات تیم شرکت خواهند کرد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد اتهام تبانی که به طور تلویحی در رادیو ورزش به این تیم زده شده گفت: تیم ما در شرایطی نیست که بخواهد در یک مسابقه باری به هرجهت شرکت کند. نتیجه هر مسابقه در سرنوشت تیم ما تاثیرگذار است. ما اول به فکر تیم خودمان هستیم و بعد به تیم‌های دیگر فکر می‌کنیم و اگر بگوییم تیم‌های دیگر را بیشتر از خودمان دوست داریم دروغ گفته‌ایم.

وی ادامه داد: در هر مسابقه برای نتیجه گرفتن بازی می‌کنیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پیروز شویم ولی اینکه نتیجه بگیریم یا نه به توان فنی تیم ما بستگی دارد اما با تمام توان بازی خواهیم کرد. نفت مسجد سلیمان به دنبال تبانی نیست زیرا تیم‌مان در جایگاهی در جدول نیست که نتایج یک بازی برایش تاثیری نداشته باشد.

مکوندی در مورد اعتصاب بازیکنان نفت مسجد سلیمان در آستانه بازی حساس با استقلال گفت: بازیکنان ما دنبال حق و حقوق‌شان هستند و باشگاه هم چون نمی‌توانست پول بازیکنان را بدهد از این حرکت حمایت کرد و اکنون هم برای حل مشکلات به بازیکنان قول داده‌اند و ما در وضعیتی نیستیم که بگوییم اگر یک بازی را ببازیم فرقی به حال‌مان نمی‌کند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه چقدر در فوتبال ما مسایلی مثل تبانی وجود دارد، گفت: در فوتبال تمام دنیا این مسایل وجود دارد و در فوتبال ما با توجه به شرایطی که هست گاهی اوقات حاشیه‌ها بیشتر نمود پیدا می‌کند اما تیم نفت مسجد سلیمان به دنبال برد و باخت از راه ناصواب نیست و در تمام مسابقات با تمام توان بازی خواهیم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس