کد خبر 393259
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱

ملی پوش تیم شهرداری ارومیه با اشاره به روند موفقیت تیمش و چگونگی صعود به نیمه نهایی گفت: بازی با میزان میدان بزرگی است و بازیکنان بزرگ برای نمایش توانایی های خود به میدان می روند.

به گزارش مشرق، شهرام محمودی با اشاره به موفقیت تیم شهرداری ارومیه در صعود به نیمه نهایی اظهار کرد: خداراشکر موفق شدیم در مرحله حذفی تیم بازرگانی جواهری گنبد را در دو مرحله شکست دهیم و به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم. بازی با گنبد حقیقتا خیلی سخت بود. متین ورامین تقریبا شرایط مشابه ما را داشت و در خارج از خانه و جو سنگین هواداران تیم میزبان به میدان رفت و حذف شد. اما ما توانستیم در چنین شرایطی صعود خود را به دور نیمه نهایی قطعی کنیم. به نظرم تا اینجا خوب نتیجه گرفته ایم. امیدوار هستیم که در مرحله بعد با میزان بازی خوبی انجام دهیم. این بازی مسابقه لحظات است. جایی است که بازیکنان بزرگ توانایی های خود را نشان دهند. هر تیمی که از نظر روانی آماده تر باشد صد در صد پیروز میدان خواهد بود.

وی با اشاره به حضور بازیکنان نامدار در هر دو تیم میزان و شهرداری ارومیه گفت: این بازی خیلی سخت خواهد بود. هر دو تیم برای فینال بسته شده اند. ما واقعا شانس زیادی داریم. خوشبختانه بازی اول در ارومیه برگزار می شود و می توانیم از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم. امیدوار هستم با آنالیز دقیق حریف بازی روان و قابل قبولی را به نمایش بگذاریم که با نتیجه همراه باشد. اما بازی واقعا سخت است و هیچ کس نمی تواند بگوید من از الان برنده هستم یا قهرمان می شوم. حدود چهار سال است که در مراحل پایانی لیگ توپ می زنم و می دانم بازی های رده بندی چقدر سخت بوده است. میدانی است که بازیکنان بزرگ می توانند خودشان را نشان دهند. امیدوارم این بازی همراه با پیروزی باشد.

پشت خط زن تیم شهرداری ارومیه درباره انتقادها از پایین بودن کیفیت مسابقات گفت: اصلا این حرف را قبول ندارم. شاید یکی از ایرادهایی که تک بعدی بودن لیگ دارد این است که مردم و تماشاگران در طول هفته کمتر درگیر والیبال می شوند. اما از سوی دیگر نباید فراموش کرد که ما هفت ماه فشرده درگیر رقابت های ملی هستیم. واقعا از نظر بدنی خسته و آسیب دیده می شویم. اگر هفته ای دو مسابقه در لیگ ایران برگزار می شد کیفیت بازی ها پایین تر می آمد. درست است که در این فصل تعداد بازی ها کمتر شد اما کیفیت مسابقات بالا رفت. بازی در شهر های مختلف تهران و سفرهای طولانی خستگی ها را زیاد می کند. هفته ای یک مسابقه کار خوبی بود. حداقل بازیکنان ملی پوش فرصت ریکاوری داشتند. امیدوارم از این پس جلسات بیشتری برای برگزاری لیگ تشکیل شود. والیبال ایران در سال های آینده ناگزیر به جوانگرایی خواهد بود. این جوانگرایی هم از دل لیگ بیرون می آید همانطور که حالا هم همه بازیکنان تیم ملی حاصل لیگ هستند.

محمودی همچنین با شااره به حضور سرمربی تیم ملی در ایران و تماشای بازی های لیگ گفت: همین که کواچ بازی های لیگ را از نزدیک می بیند، انگیزه بازیکنان جوان تر را بالا می برد. حتی برای بازیکنان با تجربه هم تلنگری است که بتوانند در کورس رقابت بالا بمانند. حضور کواچ در ایران اتفاق بسیار خوبی است و من شخصا از آن استقبال می کنم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره تحقق وعده پاداش ها گفت: حقیقتا تا کنون فقط پاداش بازی های آسیایی را گرفتیم. این پاداش به کمیته ملی المپیک مربوط می شد. روالی بود که هر چهار سال یکبار انجام می شد. اما قول پاداشی به ما داده بودند که شش ماه از آن سپری شده و هنوز عملی نشده است. حقیقتا وزیر ورزش قول پاداش های خوبی دادند اما هنوز چیزی ندیدیم. برخی دیگر از مسئولان هم جسته و گریخته حرف هایی مطرح کردند اما نمی دانم چرا عملی نشد. ما بعد از تعطیلات نوروز دور جدید تمرینات و مسابقات تدارکاتی تیم ملی را آغاز می کنیم. ما هنوز منتظر پیگیری مسئولان هستیم. تحقق این موضوع می تواند انگیزه ملی پوشان را بیشتر کند.

شهرام محمودی که به تازگی ازدواج کرده است، در این باره گفت: من فکر می کنم ازدواج خیلی مفید است کمک زیادی به یک ورزشکار حرفه ای می کند. وقتی ورزشکار ازدواج می کند، تمام فکر و ذکرش خانواده است. این موضوع خیلی می تواند کمک بزرگی باشد. همسر خوب پشتوانه یک ورزشکار برای پشرفت است. من شخصا این موضوع را باور دارم و در زندگی خودم دیده ام.

ملی پوش شهرداری ارومیه در پایان گفت: امیدوارم که تماشاگر ارومیه ای این هفته به سالن بیایند. دوست ندارم حتی یک صندلی خالی مقابل میزان ببینم. امیدوارم بتوانند کمک کنند و بازی بی حاشیه‌ای را شاهد باشیم. باید کادر داوری خوبی هم برای مسابقه در نظر بگیرند و تا حرف و حدیثی نباشد. در آخر هم از دکتر گودرزی وزیر ورزش می خواهم به پاداش های ملی پوش ها توجه کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس