در سومین روز از سی ‌و‌ هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن، در بخش بانوان، اسامی فینالیست‌های مرحله نیمه‌نهایی رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن مشخص شد.

به گزارش مشرق، راضیه رحیمی از اصفهان، مهدیه شکوری از قم، زینب میرزائی از تهران، فاطمه سعیدی‌مقدم از تهران، سکینه صفری از قزوین، فاطمه محمدی از فارس، فاطمه غفاری ازقم و سعیده احمدی از قم، نفرات اول تا هشتم این رشته را به خود اختصاص دادند.

مرحله فینال رشته حفظ 20 جزء قرآن بانوان نیز یکشنبه، 10 اسفندماه از ساعت 10:30 در مجتمع پتروشیمی تبریز، محل برگزاری مسابقات خواهران برگزار می شود.

آغاز رقابت فینال رشته ترتیل  سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن

همچنین رقابت برگزیدگان رشته ترتیل فینال سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن عصر امروز جمعه هشتم اسفندماه در مصلی تبریز برگزار شد.

در فینال رشته ترتیل به ترتیب محمد تقی نوران از تهران ، محمد حسین دافعیان از اصفهان ، محمد علی ربانی از خراسان رضوی ، محمد مهدی انگالیان از بوشهر ، محمد جواد جاوری از تهران ، محمد محمدی از آذربایجان غربی ، ماجد نصری از خوزستان ، حیدر چینی ساز از قم ، عبدالامام حمادی از خوزستان ، رحیم شریفی از خوزستان، مجتبی قدبیگی از تهران ، احسان محمدی از خراسان رضوی و محمد حسن حسن زاده از یزد تلاوت خواهند کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس