در بیست و هشتمین سالگشت شهادت فرمانده دلاور لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، مطالعه ی این کتاب را به تمامی علاقمندان به تاریخِ جنگ هشت ساله، توصیه می کند. در این مجال، با مشاهده ی برش های از «زندگی با فرمانده» می توانید برای تهیه و خواندن آن، تصمیم بگیرید.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - کتاب ارزشمند و پربار «زندگی با فرمانده»، در اسفند سال 1391، توسط «نشر یا زهرا(س)»  راهی بازار کتاب شد.
این کتاب، در 163 صفحه، توسط پژوهشگر جوان، «علی اکبری مزدآبادی» به نگارش درآمده است. این کتاب شامل 42 برش از حیات سردار شهید، حسین خرازی، فرمانده لشکر14 امام حسین(صلوات الله علیه) است که با 80 قطعه عکس رنگی و کم تر دیده شده از آن عزیز همراه شده و مجموعه ای جذاب و خواندنی را تشکیل داده است.

ساده نگاری و پرهیز از مبالغات و گزافه گویی های خسته کننده، از ویژگی های بارز این مجموعه خاطرات است. نویسنده در مقدمه کتاب تاکید کرده که طی سفری به اصفهان، با مراجعه به همرزمان شهید خرازی، موفق به گردآوری این خاطرات و عکس ها شده است.

گروه جهاد و مقاومت مشرق، در سی وسومین سالگشت آغاز دفاع مقدس، مطالعه ی این کتاب را به تمامی علاقمندان به تاریخِ جنگ هشت ساله، توصیه می کند.

در این مجال، با مشاهده برش هایی از «زندگی با فرمانده» می توانید برای تهیه و خواندن آن، تصمیم بگیرید. جای این کتاب در کتابخانه شما خالی نباشد.

سردار شهید، حسین خرازی، فرمانده لشکر14 امام حسین(صلوات الله علیه) 8 اسفند سال 1365 در جریان عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

علاقمندان برای تهیه کتاب «زندگی با فرمانده» می توانند با تلفن 66962116 - 66465375 - 021 تماس حاصل فرمایند. یا به فروشگاه مرکزی «نشر یا زهرا(س)» واقع در این نشانی، مراجعه فرمایند: تهران - میدان انقلاب اسلامی - خیابان شهدای ژندارمری - پاساژ ناشران کوثر


طرح جلد چاپ اول کتاب «زندگی با فرمانده»


صفحات 73 و 74 از کتاب «زندگی با فرمانده»


صفحات 97 و 98 از کتاب «زندگی با فرمانده»


صفحات 146 و 147 از کتاب «زندگی با فرمانده»


طرح پشت جلد چاپ اول کتاب «زندگی با فرمانده»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس