کد خبر 392840
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

برنامه تلویزیونی «ثریا» به مناسبت سومین سالگرد پخش این برنامه، این هفته ویژه برنامه‌ای با حضور مهمانان ویژه به روی آنتن می‌برد.

 به گزارش مشرق، برنامه ثریا این هفته به بهانه سومین سالگرد شروع به پخش این برنامه تلویزیونی، در کنار بررسی عملکرد سه ساله خود، به موضوع واکاوی نقش رسانه در مسیر پیشرفت کشور خواهد پرداخت.

همچنین، در بخش دیگری از برنامه، تعدادی از موضوعاتی که ثریا در این سه سال به آن ها پرداخته بود، همچون مسکن مهر، فضای مجازی، وضعیت منطقه هامون در استان سیستان و بلوچستان، وضعیت کارخانجات نساجی مازندران پیگیری خواهند شد.

در این برنامه، نادر طالب زاده و وحید یامین پور از برنامه سازان و کارشناسان رسانه انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت و وحید جلیلی، مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و محمدرضا شهیدی فرد، مجری و تهیه کننده برنامه پارک ملت به صورت تلفنی به پرسش های برنامه پاسخ می دهند.

در این برنامه از مخاطبان پرسیده شده است: عملکرد سه ساله برنامه ثریا را در بیان چالش ها و دستاوردهای مسیر پیشرفت کشور، چگونه ارزیابی می کنید؟ 1.خوب 2.متوسط 3.ضعیف

گفتنی است، برنامه ثریا با شعار «دیدبانی برای پیشرفت ایران» 3 سال است که چهارشنبه ها، بعد از سریال شبانه از شبکه یک سیما پخش می شود و با نگاهی کارشناسانه به بررسی موضوعات مرتبط با دانش، فناوری، صنعت و اقتصاد کشور و همچنین نمایش دستاوردهای دانش‌مندان ایرانی و واکاوی موانع رشد آن‌‌ها می‌پردازد. اولین برنامه ثریا اسفند ماه سال 90 به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و اکنون این برنامه سه ساله شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس