کد خبر 392393
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

منصوری هوراکان که چهره ای تهاجمی‌تر از کوپه دوست داشتنی لامبورگینی ارائه می کند قرار است به صورت رسمی طی نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۵ در معرض دید عموم قرار بگیرد.

 به گزارش مشرق، هوراکان محصول جدید لامبورگینی، خودروساز مشهور ایتالیایی به خودی خود مجموعه ای توانمند با قابلیت های بالا محسوب می شود اما متخصصان شرکت تیونینگ منصوری نشان داده اند همواره فضا برای بهبود عملکرد و طراحی یک خودرو و ارائه آن به خریداران مشتاق وجود دارد. منصوری هوراکان که چهره ای تهاجمی‌تر از کوپه دوست داشتنی لامبورگینی ارائه می کند قرار است به صورت رسمی طی نمایشگاه خودرو ژنو 2015 در معرض دید عموم قرار بگیرد.

حمله لامبورگینی به بازار با هوراکان

خودرو تمام مشکی منصوری هوراکان به کیت بدنه‌ای پهن و تهاجمی مجهز شده که در ساخت آن مقادیر چشمگیری فیبر کربن استفاده شده است. آینه های جانبی جدید، چراغ های رانندگی در روز به همراه تیغه ها و باله های جدید برای آیرودینامیک بهتر و باله عقب به سبک لامبورگینی اونتادور سوپر ولوچه برای افزایش فشار نیروی رو به پایین بر محور عقب جلب توجه می کنند.

حمله لامبورگینی به بازار با هوراکان

رینگ های 20 اینچی منصوری هوراکان در جلو بزرگتر از رینگ های استاندارد هوراکان نیستند اما در عقب رینگ های 21 اینچی بکار گرفته شده و تایرها نیز از پهنای بیشتری در مقایسه با مدل استاندارد برخوردار شده اند.

حمله لامبورگینی به بازار با هوراکان

منصوری نه تنها طراحی ظاهری و داخلی خودرو را دستخوش تغییر کرده بلکه عملکرد لامبورگینی هوراکان را نیز به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است. با انجام اصلاحات در سیستم اگزوز، بکارگیری بخش جدید کنترل فشار سوخت، انژکتورهای جدید سوخت، تغییر تنظیمات پیشرانه و سیستم انتقال نیرو و استفاده از سوپرشارژر نیروی خروجی پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر خورجینی این خودرو از 602 اسب بخار در حالت استاندارد به 838 اسب بخار رسیده است. همچنین گشتاور منصوری هوراکان برابر با 575 پوند فوت است و این خودرو تنها طی 2.9 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت می رساند. بیشینه سرعت منصوری هوراکان برابر با 330 کیلومتر در ساعت است.

حمله لامبورگینی به بازار با هوراکان

منبع: عصر ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ویداخانم ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    0 0
    مشرق چون خیلی دوستت دارم یکی از این خودروها را به مجرد این که پول مقتضی دستم رسید برات میخرم
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    0 0
    توسط آقای منصوری تیون شده است
  • ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    شاید حرف من عجیب باشه ولی امیدوارم وضع اقتصادی کشور و مردم طوری بشه که این ماشین ها رو مثل نقل و نبات بخرن ! :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس