معاون ورزشی باشگاه استقلال تأکید کرد که کرار جاسم نمی‌تواند برای این باشگاه تعیین تکلیف کند.

به گزارش مشرق، علی نظری‌جویباری درباره اظهارات کرار جاسم که مدعی شده باشگاه استقلال نمی‌تواند از او دفاع کند و قصد فسخ قراردادش با آبی‌پوشان را دارد، اظهار داشت: ما ناز هیچ بازیکنی را نمی‌کشیم. شاید به همه وعده‌های‌مان در قبال کرار عمل نکرده باشیم ولی در پرداختی‌ها نسبت به دیگر تیم‌ها جلوتر بوده‌ایم و کرار می‌تواند این مسئله را با سایر تیم‌ها مقایسه کند.

وی با بیان اینکه کرار نمی‌تواند برای استقلال تعیین تکلیف کند، گفت: کرار با ما قرارداد دو ساله دارد و اگر خواهان فسخ قراردادش است، باید مانند آندرانیک تیموریان به باشگاه بیاید تا با هم توافق کنیم. کرار می‌تواند با دادن مبلغ قرارداد میلیاردی‌اش از استقلال جدا شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تصریح کرد: قبول داریم که کمیته انضباطی در حق کرار ظلم کرده است اما ما نیز پیگیر این مسئله هستیم و به شدت به این حکم اعتراض خواهیم کرد. حتی لازم باشد شکایت‌مان را به وزارت ورزش و جوانان می‌بریم تا در آنجا رسیدگی شود. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حق میلیون‌ها هوادار استقلال ظلم کرده و باید پاسخگو باشد.

نظری‌جویباری در مورد شایعه استعفای بهرام افشارزاده و اینکه امروز وی در باشگاه استقلال حضور پیدا نکرده است، گفت: افشارزاده از سمت خود کناره‌گیری نکرده اما سخت تحت فشار است. اگر تا به امروز استقلال سرپا بوده به خاطر نام افشارزاده است. در مورد مشکلات مالی خیلی صحبت کرده‌ایم ولی گوش شنوایی وجود ندارد. اسپانسر باشگاه هم اعلام کرده که نمی‌تواند با شرایط موجود ادامه همکاری کند و پولی نمی‌دهد. امیدوارم مسئولان به فکر هواداران میلیونی استقلال باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس