کد خبر 392249
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

مدیرعامل سپاهان گفت: این درست نیست که بازیکنان سرباز در لیگ قهرمانان آسیا بازی نکنند و ما باشگاه‌های ایرانی را به دست خودمان تضعیف کنیم.

به گزارش مشرق، خلیلیان از سازمان نظام وظیفه می‌خواهد که مشکل بازیکنان سرباز برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا حل شود: من از مدیران سازمان نظام وظیفه می‌خواهم که اجازه بدهند تیم‌های ایرانی با تمام قدرت درلیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. ما نباید به دست خودمان باشگاه‌های ایرانی را تضعیف کنیم و باید کاری کنیم که باشگاه‌‌هایمان با تمام قدرت در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. من از سازمان نظام وظیفه درخواست می‌کنم که بازیکنان سرباز بتوانند برای تیم‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند.

او ادامه داد: باشگاه سپاهان شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی را به دلیل مشکل سربازی به تراکتورسازی داد. افتخار می‌کنیم در خدمت این بازیکنان بودیم و حالا هم افتخار می‌کنیم که این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا برای تراکتورسازی بازی کنند. مطمئنا اگر تیمی برای تقویت درلیگ قهرمانان آسیا از ما بازیکن بخواهد ما به آن‌ها کمک می‌کنیم.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ از فدراسیون فوتبال می‌خواهد از نفت تهران حمایت کنند: من از فدراسیون فوتبال می‌خواهم کاری کنند تا بخشی از مشکلات مالی نفت تهران حل شود تا آن‌ها دغدغه‌ای برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند. این تیم با کمترین هزینه بهترین نتایج را گرفته است و باید به این تیم کمک کرد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس