کد خبر 392081
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

حسین سبحانی‌نیا تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

به گزارش مشرق، متن تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی به شرح زیر است:

رستمیان نماینده دامغان به وزرای صنعت و تجارت و تعاون: عدم پرداخت به موقع حقوق کاگران و بازنشستگان ذغال سنگ.

حسن‌نژاد نماینده مرند به وزرای راه و ورزش: عدم واگذاری سند زمین استادیوم 5 هزار نفری مرند.

بیگلری نماینده سقز به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در حل مشکلات فرهنگیان.

اربابی نماینده ایرانشهر به وزیر کشور: برخورد با عوامل انتظامی در رابطه با قتل یک بیگناه در شهرستان ایرانشهر.

قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر علوم: تسریع در افزایش هیأت علمی و کارمندان دانشگاه پیام نور به میانگین کشوری و استانی. به وزیر بهداشت و درمان: تسریع در صدور مجوز دستگاه سی تی اسکن بیمارستان قلب سیدالشهدا ارومیه.

امیرآبادی فراهانی و آشتیانی نمایندگان قم به به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: مراقبت در صدور مجوزهای گوناگون در حوزه فرهنگ و هنر و رعایت حدود شرعی و رفع دغدغه‌های مراجع تقلید. به وزیر راه و شهرسازی: رسیدگی به وضعیت راه‌آهن داخلی شهر قم و بهسازی اطراف آن.

مقتدایی نماینده اصفهان و سبحانی‌نیا نماینده نیشابور به وزیر اقتصاد: ضرورت اعمال بدون قید و شرط معافیت‌های ماده 133 قانون مالیات‌های مستقیم در خصوص شرکت‌های تعاونی مشمول این ماده.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت و معدن: ضرورت ایجاد تسهیلات لازم جهت صادرات عسل با توجه به قابلیت‌های کشوردر این حوزه و محقق نمودن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی.

نیازآذری نماینده بابل به وزیر جهاد کشاورزی: نظارت بیشتر بر عملکرد سازمان جنگل‌ها و مراتع و منابع طبیعی کشور به لحاظ سختگیری به اقشار ضعیف و روستائیان و دامداران که در امر تولید فعالیت دارند.

شریعت نژاد نماینده تنکابن به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت بازاریابی و تسهیل صادرات کیوی تولیدی کشاورزان که در انبارها و سردخانه‌ها رها شده است.

کوچکی نژاد نماینده رشت به رئیس جمهور: لزوم رفع مشکلات مربوط به دریافت درصد جانبازی برای جانبازان شیمیایی. به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح علت گرانی مرغ و بسیاری از ارزاق عمومی. به وزیر بهداشت و درمان: توضیح علت عدم اجرای تعرفه نظام پرستاری.

حسینی نماینده قائمشهر به وزیر صنعت و معدن: لزوم رفع خسران ایجاد شده در صنایع به ویژه صنعت نساجی با دلیل توافق اخیر دولت با حوزه صنعت ترکیه.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر فرهنگ: لزوم تخصیص میزان کافی کتاب به استان‌ها برای تجهیز کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ مطالعه و همچنین اتخاذ روش صحیح نیازسنجی برای کتاب مورد نیاز. به وزیر کشور: لزوم پرداخت حداقل نیم درصد از درآمد سالیانه شهرداری‌ها به انجمن کتابخانه‌های عمومی. به رئیس جمهور و وزیر کشور: تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری بخش‌های شرقی شهرستان اصفهان.

سلیمی نماینده محلات، عزیزی نماینده شازند،‌رجایی نماینده اراک، رضایی نماینده خمین،‌آصفری نماینده اراک، صلاحی نماینده تفرش، میرگلو بیات نماینده ساوه به وزیر کشور: توضیح علت تعلل در انتخاب استاندار قوی و کاردان برای استان مرکزی.

برومندی نماینده مرودشت به وزیر کشور: توضیح علت عدم پرداخت حقوق کارکنان خدماتی شهرداری مرودشت در شش ماه اخیر.

خضری نماینده پیرانشهر به وزیر اقتصاد: توضیح علت اخذ مالیات از شکر تحویلی کشاورزان به کارخانجات بابت تهاتر با چغندر.

حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر ورزش: اعزام هیأتی به شهرستان سیرجان و بردسیر برای تعیین تکلیف سالن‌های ورزشی دشت‌کار، محمودآباد، نجف شهر، ملک آباد و تنها استخر شنای شهرستان بردسیر.

بشیری نماینده پاکدشت، و رستمیان نماینده دامغان به وزیر دادگستری: ضرورت بررسی ادعای رحیم معاون اول دولت گذشته در خصوص پرداخت وجوهی به نمایندگان.

کارخانه‌ای نماینده همدان به رئیس جمهور: لزوم بررسی حقوق و مزایای بسیار بالای برخی دستگاه‌های وابسته به دولت.

طبیب‌زاده نماینده تهران به وزیر علوم: توضیح علت بی‌توجهی وزارت علوم در قبال مسائل فرهنگی اردوهای مختلط دانشگاه آزاد.

آشتیانی نماینده قم ، قادری شیراز، سبحانی نیا نماینده نیشابور، ذلانوار نماینده شیراز، پزشکیان نماینده تبریز، ابوترابی فر نماینده تهران، دوگانی نماینده فسا، موسوی لاریگانی نماینده فلاورجان، حسینی صدر نماینده خوی ، افتخاری نماینده تهران، آلیا نماینده تهران، محمد صادقی نماینده کازرون، سلیمی نماینده محلات، زاکانی نماینده تهران به وزرای دادگستری و ارتباطات شناسایی و برخورد با منشا شایعات پخش شده در فضای مجازی مبنی بر کمک رحیمی به برخی از نمایندگان.

سودانی نماینده اهواز، پاپی‌زاده نماینده دزفول، انصاری نماینده آبادان،‌آغاجری نماینده بندر ماهشهر، سعدون زاده، نوری، جلیلی و بهمئی نمایندگان آبادان، شوش، مسجدسلیمان و رامهرمز به رئیس جمهور: تسریع در تشکیل جلسه توسط وزرای نیرو، نفت، جهاد کشاورزی، بهداشت، خارجه، کشور، اطلاعات، سازمان محیط زیست، سازمان هواشناسی ستاد بحران و سازمان حوادث غیرمترقبه با نمایندگان مجلس برای ارائه گزارش و بررسی راهکارهای مهار گرد و غبار وریزگردها در استان خوزستان.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس