عضو حزب منحله مشارکت در صفحه فیس‌بوک خود، از اقدامات رئیس‌جمهور، معاونان و مشاوران وی انتقاد کرد.


هنر مشاوران روحانی گفتن «به‌به! قربان عالی بود» است
به گزارش مشرق، پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، اصلاح طلبان سعی داشتند با ایجاد فضا سازی رسانه ای خود را پیروز انتخابات ریاست جمهوری نشان دهند.
در این میان خواسته های خاص این جریان از دولت روحانی مانند تلاش برای رفع حصر سران فتنه و آزادی برخی محکومان فتنه ۸۸ و بکارگیری عناصر منسوب به جریان اصلاحات در پست های مهم و حیاتی کشور، همواره از طریق رسانه های وابسته به این جریان و به شیوه های خاص مطرح بود.
اما با گذشت چندما از آغاز به کار دولت یازدهم و عدم تحقق خواسته های مورد نظر این طیف،‌ حمله های گاه و بیگاه و کنایه های اصلاح طلبان به دولت یازدهم به دلیل برخی تصمیمات و اقدامات اطرفیان دولت، شدت بیشتری یافته است.
در همین راستا احمدی پورنجاتی عضو حزب منحله مشارکت در مطلبی که در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد به انتقاد از عملکرد رئیس جمهور و اطرافیانش پرداخت.
پورنجاتی در این مطلب نوشت: «چه خوب می شد،اگر مقاماتی که برای رسیدن به منصب و قدرت،نیازمند رای مستقیم شهروندان هستند،به ویژه رییس جمهوری که می بایست خود را در گستره ی ملی در معرض انتخاب مردم قرار دهد،آرشیو محرمانه ای را از تصویر جلسه ها و دیدارهایی که در دوره ی " رایزنی و جلب نظر و مددجویی و مشورت خواهی و ...التماس دعا" با چهره ای گشاده و منت پذیر و سپاسگزار، با صغیر و کبیر برگزار کرده در گنجه ی خانه اش نگهداری می کردند.

برای چه؟!

برای این که پس از استقرار بر عرش کبریایی مسؤولیت ، هر از گاهی، دور از چشم" اهل بیت و دیوانخانه ی پر از مشاور و دستیاران ویژه و غیر ویژه" که همه ی هنرشان "به به ،قربان عالی بود . خسته نباشید!" گفتن است، به تماشای آن صحنه های سراسر " استمداد و نمایش وسعت نظر و احساس و ابراز نیاز به مشورت دیگران و قربان صدقه رفتن برای حتی کوچک ترین پیشنهاد یک شهروند معمولی " بنشینند . تا به خاطر آورند که اگر برای جلب افکار عمومی و رای گرفتن از مردم ، نیاز به فهم و درک واقعیت های زندگی و مطالبات آنان و مشورت و نظر خواهی و ارتباط مستقیم با مردم و به ویژه صاحبان ایده و اندیشه و تجربه است،

در برهه ی برنامه ریزی و اقدام عملی ، بسی لازم تر و مؤثر تر است!

البته بی اطلاع نیستم که برخی از اعضای دولت آقای روحانی که دچار " کسالت خود ذوالفنون پنداری" نیستند، هوشمندانه به این شیوه ی خردمندانه ی بهره گیری از " عقل جمعی " به ویژه رجوع فروتنانه به نهادهای غیر دولتی و صنفی و اجتماعی توجه کرده اند و البته بهره اش گوارای وجود شهروندان و خود این مدیران!
اما، انگاری در قلمروی اصلی دولت ، یعنی حوزه ی ریاست جمهوری و حتی شخص جناب روحانی ، از چنین سازوکاری نشان نمی بینم!

آقای روحانی عزیز!
شما را موفق می خواهیم. لطفا گهگاه به آن آرشیو تصاویر که گفتم نگاه کنید!»
به گزارش خبرگزاری فارس، این عضو حزب منحله مشارکت طی چند روز گذشته در مطلب دیگری در صفحه فیس بوک خود با تاکید بر اینکه رئیس دولت یازدهم پایگاه اجتماعی ندارد نوشته بود: درست است که روحانی با تابلوی اعتدال و نوعی دولت فراجناحی به میدان رقابت‌ها آمد اما بی‌هیچ تردیدی او به عنوان شخص خودش از هیچ پایگاه اجتماعی و بدنه سیاسی اختصاصی برخوردار نبود.
وی در مطلب خود، پایگاه اجتماعی روحانی را متعلق به عملگرایان وفادار به هاشمی و اصلاح طلبان وفادار به خاتمی دانسته بود.
بنابر این گزارش؛ ظاهرا با توجه به تبلیغات وسیع جریان اصلاح طلب درباره پیروزی این جریان در انتخابات با سرکار آمدن دولت روحانی، چنین انتقادهای ناشی از عدم تامین خواسته های جریان مذکور است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    کار روحانی درسته...
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    اصول گرایان می گویند ماست سیاه است و روز تاریک است
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    مشرق منظورت از درج مطالب چیه واقعا ؟؟؟ چی رو دنبال میکنی ؟؟؟ فتنه 88 کم بود حالا شما مته به خشخاش میزارید !!! مگه احمدی کم بله قربانگو داشت ؟؟؟!!! هر کس جلوش می ایستاد بگم بگم راه مینداخت.
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    مشرق منظورت از درج مطالب چیه واقعا ؟؟؟ چی رو دنبال میکنی ؟؟؟ فتنه 88 کم بود حالا شما مته به خشخاش میزارید !!! مگه احمدی کم بله قربانگو داشت ؟؟؟!!! هر کس جلوش می ایستاد بگم بگم راه مینداخت.
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    روحانی کارش درست به عده 8 سال مملکت خراب کردن حالا این تندروها انتظار دارن تو 2 سال روحانی معجزه بکنه که همینشم زیاده اگه مجلس نهم بذاره
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    تا شما باشین ازکسی حمایت نکنین تا رای بیاره وبعدم بهتون نگاهم نکنه .
  • بللببسسحعحغ ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    یکسال از بد ترین سال اون 8 سال احمدی نژاد،خدماتش از 2سال روحانی بهتره،خرابکاریشم از اینا کمتره طرفدار احمدی نژادم نیستم من.
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    به به عالی نجاتی
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    خجالت بکش مشرق بروگمشو مشرق
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    دورو بر سه سید فاطمی روحانی و کروبی و خرمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس