کد خبر 391292
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

افشار زاده مدیرعامل استقلال گفت: بازیکنان مطمئن باشند که استقلال به زودی پول‌‌هایشان را پرداخت می‌کند

به گزارش مشرق، قرارداد اسپانسر استقلال به زودی فسخ می‌شود. بهرام افشارزاده در این باره گفت: من شک ندارم که فسخ شدن قرارداد اسپانسر ضرری به ما نمی‌زند. اسپانسر باشگاه استقلال مدت‌ها بود که به تعهداتش عمل نکرده بود و بنابراین رفتن یا ماندن آن‌ها برای ما کوچک‌ترین فرقی نداشت. به هر حال باشگاه هزینه‌های زیادی دارد ولی ما نمی‌توانستیم مطالبات خود را از آن‌ها بگیریم. همین شد که ما به مشکل خوردیم و مدتی پول‌های بازیکنان عقب افتاد. اما حالا فکرهایی کرده‌ایم که این مشکلات را حل کنیم. به همین دلیل است که من می‌گویم جای نگرانی وجود ندارد چون فکر همه جا را کرده‌ایم. انشاالله با کمک اعضای هیئت مدیره بهترین تصمیم را می‌گیریم.

او در مورد جذب اسپانسر جدید هم گفت: صد در صد ما به دنبال این هستیم که یک اسپانسر جدید را جایگزین اسپانسر قبلی کنیم و به زودی این اتفاق خواهد افتاد. من خودم در این چند روزه با چند شرکت مذاکراتی را انجام داده‌ام و به جرات می‌گویم که از وقتی که قرارداد اسپانسر قبلی را فسخ کرده‌ایم من از صبح تا شب به دنبال این مساله بودم تا باشگاه ضرر نکند. مطمئن باشید به زودی اسپانسر جدید باشگاه را معرفی می‌کنیم تا بازیکنان و کادرفنی از نگرانی در بیایند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: من از بازیکنان می‌خواهم که اصلا به این مساله فکر نکنند چون ما به زودی مشکلات آن‌ها راحل می‌کنیم. به هر حال من به همراه سایر اعضای هیئت مدیره فکر همه جا را کرده‌ایم و از بازیکنان و کادرفنی استقلال می‌خواهم که با قدرت به کارشان ادامه بدهند و به خاطر این مسائل تمرکز خود را از دست ندهند.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس