کد خبر 391180
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱

منابع عراقی از هلاکت ۱۳ داعشی و اقدام تکفیری ها در فروش اعضای بدن قربانیان خود به گروه های مافیایی و قتل عام ۲۶ شهروند در غرب الرمادی خبر دادند.

به گزارش مشرق، الغدپرس نوشت: پنج تروریست داعشی در منطقه زوبع استان الانبار به هلاکت رسیدند، این تروریست ها در کمین نیروهای امنیتی عراق گرفتار شدند و به هلاکت رسیدند که دو نفر از آن ها غیر عراقی بودند و قصد انجام عملیات انتحاری را داشتند.

یک منبع امنیتی در ناحیه العامریه فلوجه با بیان این مطلب گفت نیروهای پلیس العامریه در یک عملیات امنیتی در عمق منطقه زوبع که پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر تصمیم داعشی ها برای انجام عملیات انتحاری انجام شد، با کمک جنگجویان عشایر عشیره البوعیسی، توانستند تروریست های داعشی را در کمین خود گرفتار کنند و پنج نفر از آن ها در این کمین به هلاکت رسیدند که دو نفر از آن ها غیر عراقی بودند. در این عملیات هیچ آسیبی به نیروهای پلیس نرسید.

خاطر نشان می شود نبردهای سنگین نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی عراق علیه تروریست های داعش و گروه های مسلح دیگر از هشت ماه پیش تا کنون همچنان ادامه دارد که عشایر نیز در این نبردها با تروریست ها مشارکت دارند و تا کنون مناطق متعددی از لوث تروریست های داعشی آزاد شده است.

هلاکت هفت تک تیرانداز داعشی در شرق فلوجه

خبر دیگر اینکه هفت تروریست تک تیرانداز گروه تکفیری داعش در شرق فلوجه به هلاکت رسیدند.

یک منبع نظامی در استان الانبار در این زمینه اعلام کرد نیروهای فرماندهی لشکر طلایی استان توانستند هفت تک تیرانداز گروه تروریستی داعش را در عملیاتی که در منطقه المعامل در ناحیه الکرمه در شرق فلوجه انجام شد، به هلاکت برسانند.

این منبع به الغدپرس گفت نیروهای ارتش طلایی، عملیات امنیتی گسترده ای را برای پاکسازی منطقه المعامل ناحیه الکرمه در شرق فلوجه انجام دادند و طی آن  هفت تک تیرانداز داعش را به هلاکت رساندند.

به گفته این منبع، نیروهای امنیتی به پیشروی گسترده خود در عملیات سرکوب باندهای داعش و پاکسازی مناطق اطراف کرمه فلوجه ادامه می دهند، تا کنون سه مخفیگاه داعش و سه کامیون بمب گذاری شده که برای حمله به نیروهای ارتش و عشایر آماده شده بود، نیز منهدم شد.

جنایت داعش در کشتار 26 شهروند عراقی در غرب الرمادی

خبر دیگر اینکه تروریست های داعش، 26 شهروند عراقی از عشیره های العبید و البونمر را در ناحیه البغدادی واقع در غرب شهر الرمادی قتل عام کردند.

یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات  استان الانبار در این زمینه به الغدپرس گفت تروریست های گروه داعش، 26 شهروند از عشیره های العبید و البونمر را در ناحیه البغدادی به ضرب گلوله کشتند.

این منبع  افزود گروه  داعش،‌26 شهروند از ساکنان ناحیه البغدادی و اطراف مجتمع مسکونی در مرکز ناحیه را که تحت محاصره آن ها قرار دارد، ربوده و آن ها را به قتل رساندند.

به گفته این منبع، نیروهای امنیتی همچنان به دفع حملات داعش که مجتمع مسکونی البغدادی را از هشت روز پیش در محاصره خود دارند، ادامه می دهند.

دستگیری دو تروریست داعشی و هلاکت یک نفر  دیگر در صلاح  الدین

خبر دیگر اینکه نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی موفق شدند دو تروریست داعشی را در صلاح الدین دستگیر کنند.

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین در این زمینه گفت نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی توانستند دو داعشی را در جریان تلاش برای نفوذ به ناحیه یثرب در جنوب تکریت دستگیر کرده و یک تروریست دیگر را که درصدد عملیات انتحاری بود به هلاکت برسانند.

این منبع افزود تروریست های دستگیر شده از افراد تحت پیگرد نیروهای  امنیتی بودند که در عملیات تروریستی علیه عشیره الجبور در منطقه الضلوعیه دست داشتند و بازجویی از آن ها همچنان ادامه دارد.

تازه ترین جنایت هولناک داعش

از سوی دیگر هشام الهاشمی کارشناس امور گروه های تروریستی از اقدام تروریست های تکفیری در فروش اعضای بدن قربانیان خود به گروه های مافیایی پرده برداشت.

الهاشمی به الغدپرس گفت گروه تروریستی داعش، بیمارستان السلام شهر موصل را به عنوان مکانی برای قطع اعضای بدن افراد ربوده شده انتخاب کرده و سپس اعضای جداشده قربانیان خود را به گروه های مافیایی می فروشد.

وی افزود تروریست های داعش طی روزهای اخیر، کلیه 34 نفر از افرادی را که ربوده بودند، پس از وادار کردن آن ها به دادن خون خود برای تروریست های مجروح، فروختند. وی از وجود گوردسته جمعی در نزدیکی شهر تلعفر پرده برداشت که افراد ربوده شده ای که  اعضای بدنشان جدا و فروخته شده بود، در آن دفن شده اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    مرگ بر داعش
  • محمد ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    1 0
    لعنت خدا بر این کفتارهای خون خوار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس