کد خبر 39118
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۷

سرمايه دار افسانه اي غرب کشور که فعاليت هاي اقتصادي خود را از دلالي در بازار آهن شروع کرده و با مساعد شدن بازار، سرمايه گذاري درصنعت فولاد را تجربه کرد در ميانه راه هواي خودرو ساز شدن به سرش زد.

به گزارش مشرق،  اين سرمايه دار افسانه اي در ادامه بلندپروازي هاي خود سرمايه گذاري در صنعت هوايي را خالي از لطف نديد و اخيرا هم سهامدار عمده دو بانک خصوصي کشور شده است.

مشرق که براي اولين بار گزارشي از فعاليت هاي اقتصادي وي منتشر کرده بود ، براي شفاف شدن وضعيت فعاليت هاي وي سوالات زير را مطرح مي کند، اميد که بتوان فضايي براي جواب گرفتن آنها پيدا کرد:

1- حجم بدهي هاي معوق نامبرده به سيستم بانکي کشور چقدر است؟ برخي خبرها ميزان اين بدهي هاي را بالاي هزار ميليارد تومان برآورد کرده اند.

2- وضعيت سهام وي در دو بانک خصوصي کشور که اتفاقا يکي از آنها اخيرا فعاليت خود را آغاز کرده و تبليغات گسترده اي نيز در ايام نوروز در صدا و سيما داشت ،چگونه است؟

3- چگونه مي توان جزو  ابر بدهکاران سيستم بانکي کشور بود و در عين حال سهامدار عمده دو بانک خصوصي شد؟

4- آيا درست است که ماشين رييس جمهور توسط ايشان خريداري شده است؟

5- گفته مي شود در سه سال اخير سرمايه وي به صورت جهشي چند برابر شده است،رمز موفقيت ايشان براي افزايش سرمايه ها به صورت چهشي آن هم در مدت بسيار کوتاه چيست و اصولا چگونه مي توان از دلالي در بازار آهن به سرمايه هاي افسانه اي دست يافت؟

6- ايشان از جمله سهامداران يک شرکت خودروسازي است،ميزان سهام و سودي که از اين مسير در سه سال گذشته برده است چقدر است؟

7- در حالي که معادن کشور جزو انفال است اخيرا براي ايشان مجوزي صادر شده که بخش مهمي از يکي از معادن سنگ آهن کشور به ايشان تعلق بگيرد.نحوه حضور در اين معدن و حجم سرمايه گذاري در آن چگونه است؟

8- آيا درست است که سال گذشته به دليل بدهي هاي کلان بانکي حکم جلب ايشان صادر شده است؟

9- وي که سهامدار بانک تخصصي کشور در عرصه گردشگري مي باشد تا کنون چه فعاليتهايي در خصوص گردشگري انجام داده است؟

10- اخيرا تبليغات گسترده تلويزيوني با هنرنمايي سرمايه دار افسانه اي از صدا و سيما پخش شده که ساعتها در آن به بيان فعاليت هاي خود پرداخته است دليل اين همه اصرار براي خودنمايي در عرصه عمومي جامعه چيست؟
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس