رئیس فدراسیون کشتی گفت: عدم حضور چند کشتی‌گیر با تجربه ایران و البته اشتباه چند کشتی‌گیر باتجربه در برابر آذربایجان کار را برای ما سخت کرد.

 به گزارش مشرق، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، پس از شکست ایران در نخستین دیدارش برابر آذربایجان گفت: تصور و پیش بینی این شکست را می‌کردیم و با توجه به اینکه بخشی از تیم اصلی ما در این دیدار حضور نداشتند و البته ترکیب کم تجربه‌ای که در تیم بودند تصور اینکه شکست بخوریم می‌رفت.

وی افزود: باید قبول کنیم اگر می‌خواهیم جوان‌ها را به مرز پختگی برسانیم نیاز است تا چنین باخت‌هایی را تجربه کنیم. آذربایجان یکی از بهترین تیم‌هایی است که در این مسابقات حضور پیدا کرده و آنها به همراه روسیه از شانس‌های قهرمانی هستند و به اعتقاد من آنها شرایط لازم را برای قهرمانی در این مسابقات داشتند.

رئیس فدراسیون کشتی کشورمان خاطر نشان کرد: عدم حضور چند کشتی‌گیر با تجربه ایران و البته اشتباه چند کشتی‌گیر باتجربه در برابر آذربایجان کار را برای ما سخت کرد. البته اینکه بخواهیم بگوییم که تیم ایران، کشتی‌گیران ما و کشتی ایران درجا زده است درست نیست چون این تیم، تیم اصلی ما نبود، اما تیم‌های دیگر بسیار خوب کار کردند و ما نیز باید با توجه به جوانی تیممان به این کشتی‌گیران فرصت بدهیم تا کادر فنی ما جرات استفاده از جوان‌ها را داشته باشد.

خادم در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیم ایران راضی است یا خیر، عنوان کرد: موضوع راضی بودن یا نبودن مطرح نیست. بار عمده کشتی روی دوش کشتی‌گیران است و به اعتقاد من هیچ زمان نمی‌توان پیش‌بینی کرد که اگر یک تیم قهرمان المپیک می‌شود حتما باید در جام جهانی قهرمان شود.

وی ادامه داد: هیچ کشوری نمی‌تواند چنین موضوعی را تایید کند و به اعتقاد من قهرمان شدن در المپیک 2012 نیز یک روزه به دست نیامد و با میدان دادن به جوانان می‌توان باز هم در کشتی درخشید.

رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا از عملکرد کادر فنی رضایت دارد یا خیر گفت: ما در کشتی فرنگی افراد محدودی را برای سرمربیگری در اختیار داریم و موجودی ما همین نفرات هستند و نیاز است تا در آینده کادر مجرب‌تری را نیز برای آینده کشتی فرنگی پرورش دهیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس