کد خبر 390598
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

سازمان لیگ اسپانیا به باشگاه اوساسونا در خصوص تبانی در مسابقات فصل گذشته لالیگا مظنون است.

به گزارش مشرق، اوساسونا نمی‌تواند واقعیت برخی از پرداخت‌هایش که در مجموع دو میلیون و 416 هزار و 611 یورو می‌شود را اثبات کند. شرح پرداخت‌های باشگاه به این شکل است: 900 هزار یورو به دو آژانس معاملات املاک، کریستینا والنسیا و آلبرتو نویا؛ یک میلیون و 330 هزار یورو به شرکت Flefield و 76 هزار و 611 یورو به مدیر برنامه یک بازیکن به نام لوپز.

لیگ از این بی‌قانونی مطلع است و در حال بررسی این موضوع است که این پول‌ها می‌تواند به تبانی در دیدار اسپانیول و اوساسونا که سال گذشته در تاریخ یازدهم می 2014 در ورزشگاه Power8 برگزار شد، مرتبط باشد. این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و تساوی به معنای این بود که اسپانیول می‌توانست در یکی از آخرین بازی‌های لیگ از سقوط جان سالم به در ببرد در حالی که امیدهای اوساسونا تا آخرین روز مسابقات برای ماندن در لالیگا زنده می‌ماند. با این حال در پایان فصل اوساسونا به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

سازمان لیگ اسپانیا به دلیل پرداخت‌های عظیم مختلف نقدی در حساب‌های باشگاه مظنون است: 900 هزار یورو در ژوئن 2013، 300 هزار یورو در ژانویه 2014، 375 هزار یورو در می 2014 و 765 هزار یورو در ژوئن 2014.

مقامات سازمان لیگ اسپانیا در حال بررسی این موضوع هستند که آیا اوساسونا را برای توضیح در خصوص این پرداخت‌ها به دادگاه بکشانند یا خیر.

لوئیس سابالزا که در دسامبر 2014 ریاست باشگاه اوساسونا را بر عهده گرفت، اعلام کرد که مدیریت جدید با سازمان لیگ همکاری خواهد کرد و تمام اطلاعات لازم را برای شفاف سازی در این خصوص در اختیار آنها قرار خواهد داد. وی همچنین اعلام کرد که تباس، رئیس سازمان لیگ به وی تضمین داده است که باشگاه در صورت همکاری و روشن شدن این موضوع جریمه نخواهد شد و هدف از این بررسی پیدا کردن شخص یا اشخاص خاطی در این خصوص است.

سابالزا اعلام کرد که حدود یک و نیم میلیون یورو بدون اینکه کاملا شفاف شود، پرداخت شده و این کمی عجیب است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس