کد خبر 390241
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

به دلیل رانش زمین و نشست خیابان در عظیمیه کرج، دیوار یک کلاس درس فرو ریخت که موجب مصدومیت 16 دانش‌آموز شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ساعت 12:45 دیروز در ضلع شمالی مدرسه غیردولتی فرهنگ 2 واقع در عظیمیه و محدوده آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، اتفاق تلخی روی دارد.

با توجه به اختلاف سطح خیابان با ساختمان آموزشی و به دلیل رانش زمین، فرورفتگی و نشست سطح خیابان و فشار خاک پشت دیوار حائل ساختمان آموزشی و خیابان، بخشی از دیوار حائل و دیوار جانبی ساختمان آموزشی تخریب شد.

در اثر این حادثه، دیوار دو کلاس تخریب شد و 16 دانش‌آموز پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی مصدوم شدند؛ دانش‌آموزان به سرعت به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند و پس از معاینه و معالجه سرپایی، 12 نفر از مصدومان مرخص شدند و 4 نفر از دانش‌آموزان حادثه دیده جهت اطمینان از سلامت کامل و تکمیل دوره درمان در بخش عمومی بستری شدند.

شنیده می‌شود، مدرسه مذکور دارای گواهی تأیید استحکام ساختمان بوده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس