کد خبر 390234
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قزوین - تهران خبر داد.

وی گفت: ساعت 21:37 شب گذشته به علت بارش برف و کولاک شدید راننده یک دستگاه تریلی کنترل خودرو را از دست داده و با یک دستگاه پراید برخورد کرد.

درخشان ادامه داد: در پی این حادثه 8 خودرو سواری دیگر نیز با این تریلی و یکدیگر برخورد کرده و 57 نفر سرنشینان آنها مجروح شدند.

وی با اشاره به مصدومیت 57 نفر در این حادثه گفت: 21 نفر از مجروحان به علت شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر یادآور شد: 11 نفر از مجروحان به وسیله اورژانس و 10 نفر به وسیله هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سینا ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    8 خودرو سواری دیگر + پراید میشه 9 خودرو که حداکثر میشه 45 سرنشین.تریلی هم حداکثر 3 نفر داره که میشه 48 نفر که البته بعیده همشون تو جاده با حداکثر تعداد نفرات باشن.9 نفر دیگه کجا بودن؟ بینشون اتوبوس یا مینی بوس هم بوده پس.خبر کامل و موثق بنویس مشرق.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس