کد خبر 390004
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

مدیرعامل باشگاه استقلال از فسخ قرارداد اسپانسر این باشگاه خبر داد.

به گزارش مشرق، در حالی که امروز گفت و گویی از بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال منتشر شده که عنوان کرده از سوی هیات مدیره باشگاه برای برکناری امیر قلعه نویی تحت فشار بوده و در شرایطی که اکثر اعضای هیات مدیره این باشگاه این صحبت افشارزاده را قبول نداشته و این صحبت ها را مناسب نخوانده اند مدیرعامل این باشگاه در گفت و گویی که با سایت باشگاه استقلال انجام داده از فسخ قرارداد اسپانسر این باشگاه خبر داده و در خصوص مباحثی که در مورد هیات مدیره و قلعه نویی مطرح کرده صحبتی به میان نیاورده و ترجیح داده سکوت کند.

البته برای بررسی این مسئله با بهرام افشارزاده تماس گرفتیم اما وی پس از برقراری ارتباط اعلام کرد که در مصاحبه ای حضور دارد و سپس تلفن را قطع کرد و نیازی به پاسخگویی ندید.

متن مصاحبه افشارزاده با سایت استقلال به شرح زیر است:

وی در رابطه با روند خصوصی سازی باشگاه استقلال و عدم تشکیل جلسه مزایده گفت: با توجه به اینکه چندین ماه است که مساله خصوصی سازی در کشور مطرح است و از طرف رسانه های مختلف مرتب اعلام می شود و جلسات مختلفی نزد وزرای مربوطه تشکیل شده است، به نظر می رسید این کار بزرگ امروز(دوشنبه) انجام شود اما با توجه به بزرگی کار حتما سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد و امور دارایی ترجیح دادند که در یک موقعیت مناسب تری این کار انجام شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عدم تشکیل این جلسه اضافه کرد: حتما افرادی که حضور پیدا کردند و پاکتهای آنها مورد تایید سازمان نبوده است و یا اینکه خصوصی سازی می خواهد یک کار ارزشمندی را انجام دهد برای اینکه این دو باشگاه به دست افراد معتبر و صاحب صلاحیت برسد نیاز به یک بررسی داشته است که باید زودتر انجام می شده است. به نظرم این افرادی که می خواستند در مزایده شرکت بکنند افرادی نبودند که توانایی لازم را برای اداره این دو تیم داشته باشند.

افشارزاده در پایان تصریح کرد: با همه این صحبتها اما باشگاه استقلال و من به عنوان مدیر عامل آمادگی حضور در جلسه و خیر مقدم به مالکین باشگاه را داشتیم تا بتوانیم هر چه زودتر این انتقال را انجام دهیم. هر چه زودتر باید تکلیف این دو باشگاه مشخص شود زیرا اداره کردن باشگاه استقلال و پرسپولیس با این وضعیت بسیار سخت و دشوار است. ما دیروز به دلیل عدم توانایی اسپانسر برای ادامه همکاری با آنها فسخ قرارداد کردیم و احساس می کردیم امروز باشگاه واگذار خواهد شد. امیدواریم دکتر پورحسینی اعلام مجدد برای مزایده را انجام دهند و من و مجموعه باشگاه استقلال نیز برای تسریع در روند انتقال تیم در خدمت سازمان خصوصی سازی هستیم تا از ضربه دیدن استقلال و پرسپولیس جلوگیری شود.

گفتنی است؛ افشارزاده در حالی از فسخ قرارداد اسپانسر باشگاه خبر داده که سعید افجه ای سخنگوی این باشگاه مدعی شده که تغییراتی در قرارداد استقلال و اسپانسر به وجود آمده که به معنی فسخ نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس