قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس می‌گوید هیچ کس از سوی او با برانکو ایوانکوویچ مذاکره نکرده است.

به گزارش مشرق، محمدحسین نژاد فلاح درباره قائم مقامی خود در باشگاه پرسپولیس به ایسنا گفت: پس از اینکه طی چند روز گذشته جلساتی را با اعضای هیات مدیره و همین طور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم مذاکراتی میان من و آن‌ها برگزار شد و در نهایت مقرر شد به عنوان قائم مقام باشگاه کارم را آغاز کنم.

وی افزود: می‌خواهیم با کمک همه دوستان و پیشکسوتان، مشکلات باشگاه را آسیب‌شناسی کنیم زیرا می‌دانم این روزها پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد و همه از جمله پیشکسوتان از نتایج کسب شده ناراضی هستند. این تیم باید خیلی بهتر از این در نتیجه‌گیری موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی شما کسی با برانکو ایوانکوویچ مذاکره کرده است گفت: تا این لحظه تصمیمی برای تغییر کادر فنی نگرفته‌ام. باید به باشگاه بروم و با اعضای کمیته فنی و همین طور خود آقای درخشان در این مورد صحبت کنیم. اگر قرار شد درخشان بماند، از او با تمام قوا حمایت می‌کنم اما اگر تصمیم به تغییر کادر فنی گرفتیم این کار را انجام می‌دهم. باید بگویم هیچ کسی از طرف من با برانکو مذاکره نکرده است.

نژاد فلاح خاطرنشان کرد: اصول من به گونه‌ای است که می‌خواهم باشگاه را از این وضعیت خارج کنم. طبق قراری که با مسئولان وزارت ورزش گذاشته‌ام حداقل تا انتهای فصل به عنوان قائم مقام باشگاه فعالیت می‌کنم و پس از آن باشگاه به خریدار جدید که فردا مشخص می‌شود واگذار می‌شود. امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند تا با حضور من تغییر عمده‌ای در نتایج پرسپولیس ایجاد شود. من برای کمک به این باشگاه آمده‌ام. باید در اینجا از زحمات آقای طاهری و همین طور مسئولان قبلی باشگاه تشکر کنم. آن‌ها در زمان حضورشان زحمات زیادی برای باشگاه پرسپولیس کشیده‌اند.

او در پایان گفت: ان‌شاءالله می‌خواهم تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته باشم زیرا می‌دانم رسانه‌ها اصلی‌ترین بازوی کمک کننده به باشگاه خواهند بود. امیدوارم آن‌ها هم درک کنند و بدانند چه زمان‌هایی نیاز است از باشگاه حمایت کنند. همه پرسپولیسی‌ها باید دست به دست هم دهیم و برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم.

نژادفلاح: پرسپولیس دیگر مشکل مالی نخواهد داشت/قبل از صحبت با برانکو باید با درخشان حرف بزنم

به گزارش مشرق، همچنین محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگو با فارس در خصوص انتخابش به عنوان قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس گفت: از فردا صبح و با حضور در باشگاه کارم را آغاز می‌‌کنم و البته در ابتدا باید همه چیز را زیر نظر داشته باشم تا اشراف کاملی نسبت به مسائل داشته باشم.

وی ادامه داد:‌ در همین رابطه فردا جلسه‌ای با حمید درخشان برگزار خواهم کرد.

قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ قرار است سرمربی پرسپولیس شود، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید با خود حمید درخشان جلسه بگذارم و با او درباره مسائل فنی تیم صحبت کنم و سپس می‌توانم به این سؤال پاسخ دهم.

وی درباره اینکه نقش حسین هدایتی در آینده پرسپولیس چه خواهد بود، اظهار داشت: ما با چند نفر برای مسائل مالی پرسپولیس صحبت کرده‌ایم و شما مطمئن باشید پرسپولیس دیگر مشکل مالی نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    سایت مشرق !!! نظرات این خبر را هم سانسور می کنی؟ عجب بی حیا هستی تو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس