کد خبر 389793
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰

نماینده عضو ائتلاف ملی در پارلمان عراق گفت: عاملان گلوله باران منطقه "الشعله" همان اشخاصی هستند که شیخ عشیره "الجنابی" و همراهانش را ترور کردند.

به گزارش مشرق، "حیدر الفوادی" در گفت و گو با "السومریه نیوز"، ترور شیخ "قاسم سویدان الجنابی" و همراهانش از جمله "زید الجنابی" از نمایندگان مجلس عراق و گلوله باران مناطق "الشعله" و "الغزالیه" را محکوم کرد و با تاکید بر لزوم مسئولیت پذیری تمامی نیروهای ملی و عدم دنباله روی از طرح های خارجی گفت: هدف این طرح ها نابودی دستاوردهای سیاسی و امنیتی است.

الفوادی افزود، دستاوردهای سیاسی و امنیتی در ماه های گذشته و انسجام میان قوای قانونگذاری و مجریه، باعث ناخشنودی طرف های بیگانه و دشمنان عراق شده است.

وی گفت، ترور شیخ " قاسم سویدان الجنابی" و همراهانش برای ایجاد شکاف میان قوای قانون گذاری و مجریه و جریان های سیاسی فعال در کشور است.

جریان های سیاسی عراق امروز 15 فوریه 2015 پس از ترور شیخ سویدان الجنابی تصمیم به تعلیق شرکت وزرا و نمایندگان خود در هیات وزیران و پارلمان به مدت چهار روز گرفته و به رهبران خود اعلام کردند پس از گذشت این 4 روز تصمیم مناسب را اتخاذ کنند.

امروز گلوله باران خمپاره ای مناطق الشعله و الغزالیه در بغداد پایتخت عراق به کشته شدن ده ها غیر نظامی انجامید. روز گذشته نیز شیخ " قاسم سویدان الجنابی" و همراهانش در کمینی در بغداد کشته شدند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    صدام بلند شو ، روت سفید سفید ، ثابت شد که مخالفینت لیاقت کشور داری را ندارند ، 4000 سرباز دیگر آمریکائی در راه هستند ، آمریکا و انگلیس برای خوش خدمتی به اسرائیل و رهبران مزدور عربی و یک حکومت اعجمی ، به عراق حمله نظامی کردند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس