کد خبر 389675
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

سامسونگ وعده داده که Galaxy S6 را با تغییرات سخت افزاری فراوانی عرضه می کند، اما بیشترین تغییرات مربوط به امکانات نرم افزاری این گوشی خواهد بود.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، تکنو بوفالو نوشت: ارتقای TouchWiz  از جمله جدیدترین تحولات اعمال شده در گالکسی اس 6 است. سرعت TouchWiz در مقایسه با نسخه های قبلی که بر روی گوشی نوت 4 یا سیستم عامل لیلی پوت نصب شده، افزایش یافته است.

همچنین قرار است سامسونگ از نصب بسیاری از برنامه های خود به طور پیش فرض بر روی گوشی ها جلوگیری کند تا بر کارآیی و سرعت عملکرد گوشی‌هایش بیفزاید.

Galaxy S6 همچنین همراه با مجموعه ای از برنامه های از پیش نصب شده مایکروسافت شامل OneNote، OneDrive، Office Mobile ، Skype روانه بازار می شود. تغییر صفحه کلید گوشی مذکور که باعث افزایش شباهت آن با iOS شده موجب گردیده که کاربران از رنگ ها و مضامین بیشتر بهره مند گردیده و برای شماره گیری سریع هم امکانات بیشتری داشته باشند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس