کد خبر 389483
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: وضعیت اکران نوروزی سال ۹۴ مشخص نیست و تا زمانی که وضعیت آیین نامه شورای صنفی نمایش مشخص نشود، سینمادار و توزیع کننده نمی توانند در مورد اکران فیلمهای سال بعد تصمیم بگیرد.

 به گزارش مشرق، شورای صنفی نمایش، برای نظارت بر ثبت و حسن اجرای قراردادهای منعقده سینمایی بین تولید کنندگان، توزیع‌کنندگان و سینماداران و حل اختلاف آنان و با هدف امکان گردآوری اطلاعات و پردازش و ارائه آن به صاحبان فیلم و سینما فعالیت می‌کند.

شورای صنفی نمایش با حضور افرادی چون محمدرضا فرجی، مرتضی شایسته، ابوالحسن داودی، مجید قاری‌زاده ، محمد قاصد اشرفی، غلامرضا فرجی و محمد رضا صابری در سازمان سینمایی تشکیل می‌شود. اعضای این شورا تا تاریخ 12 بهمن ماه دو جلسه را برای نگارش آیین نامه شورای صنفی نمایش سال آینده برگزار کردند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: نگارش آیین نامه شورای صنفی نمایش برای سال 94 تمام نشده است و در ایام جشنواره فیلم فجر هم جلسه ای برگزار نشده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: وضعیت اکران نوروزی سال 94 مشخص نیست و منوط به این است که وضعیت آیین نامه شورای صنفی نمایش سال 94 مشخص شود تا قرارداد اکران عمومی فیلم معلوم شود. تا زمانی که وضعیت آیین نامه شورای صنفی نمایش مشخص نشود، سینمادار و توزیع کننده نمی توانند در مورد اکران فیلمها تصمیمی بگیرند.

فرجی در مورد موضوع جلسات آتی شورای صنفی نمایش گفت: هنوز در مورد بخش های مرتبط به اکران و سرگروه های سینما، هیچ تصمیم قطعی گرفته نشده است و در جلسات آینده این موضوعات بررسی می شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس