کد خبر 389052
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: داورانی که تازه پا به لیگ برتر گذاشته اند را در مسابقات صبا آزمایش می کنند و کسی پاسخگوی حقوق از دست رفته صبا نیست.

تارتار: چرا داوران را در بازی ما آزمایش می‌کنند
به گزارش مشرق، مهدی تارتار پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته بیستم لیگ بر‌تر فوتبال اظهار داشت: امروز در شرایطی بازنده شدیم که حق تیم ما ضایع شد و سوال من این است که چه کسی پاسخگوی حقوق از دست رفته تیم صبای قم است در حالی که ما هر هفته این مسئله را تکرار می‌کنیم و کسی جوابی به ما نمی‌دهد.

وی افزود: برنامه ما در این مسابقه، بازی تاکتیکی و کسب پیروزی به هر قیمتی بود و اگر در 5 دقیقه پایانی بازی رو به بازی مستقیم یا ارسال از جناحین آوردیم به دلیل اقتضائات بازی بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره وضعیت داوری مسابقه صبا و تراکتورسازی گفت: داورانی که تازه پا به لیگ بر‌تر گذاشته‌اند را در مسابقات صبا آزمایش می‌کنند و من از آقایان سوال می‌کنم که آیا جرات دارند این داوران را برای بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال بگذارند.

تارتار بیان کرد: همین ناداوری‌ها سبب شده صبا به جای اینکه رشد کند و در جمع مدعیان قرار بگیرد خطر سقوط را احساس کند و این درست نیست که یک داور بگوید صبا که نه قهرمان می‌شود و نه سقوط می‌کند پس هر طور که می‌خواهیم برای صبا قضاوت کنیم.

وی تصریح کرد: مدافع تیم تراکتورسازی در نیمه نخست باید کارت قرمز می‌گرفت که اگر این کار انجام می‌شد جریان بازی به سود ما تغییر می‌کرد البته من از بازیکنان تیمم راضی هستم و عملکرد خوبی داشتند اما متاسفانه اشتباهاتی فردی داشتیم که باید آن‌ها را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: صبا در این مسابقه 3 بازیکن موثر خود را در اختیار نداشت و غیبت همین نفرات دست ما را بسته بود و این تاوان جوانگرایی ماست و باید این جوانگرایی انجام شود تا چهره‌های جوان به تیم ملی برسند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس