کد خبر 388862
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دومرحله‌ای کردن توافق هسته‌ای بیانگر رفتار فریبکارانه طرف غربی است و تمدید توافق ژنو نشان می‌دهد آنها اراده‌ای برای تصمیم نهایی در این مذاکرات ندارند.

به گزارش مشرق، محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر یک مرحله‌ای بودن توافق هسته‌ای با 1+5 اظهارداشت: تقسیم توافق به دو مرحله کلی و جزئی از سوی طرف غربی رفتار فریبکارانه آنها را نشان می‌دهد و آنها می‌خواهند تیم مذاکره کننده ما را بازی دهند که در این جا رهبر انقلاب به خوبی به موضوع ورود پیدا کرده و اعلام داشتند که ایران هیچ‌گاه توافق بد را نمی‌پذیرد و گفتند توافق باید یک مرحله‌ای باشد.

وی افزود: تمدیدهای مکرر توافق ژنو از سوی طرف مذاکره‌کننده نشان می‌دهد که طرف غربی اراده لازم را برای توافق ندارد.

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: همچنین تمدید مذاکرات به دو زمان 4 ماه و 7 ماه بیانگر این مطلب است که آنها نه تنها نمی‌خواهند تصمیمی را در این باره اتخاذ کنند بلکه می‌خواهند موضوعات دیگری را وارد بحث مذاکرات کنند.

کوثری اظهار داشت: در توافق مقدماتی امتیازها توسط طرف ایرانی داده شده و تنها لغو تحریم‌ها که آن هم توسط طرف غربی باید انجام شود باقی مانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس