فرمانده نیروی انتظامی ‌راهپیمایی 22 بهمن را رفراندومی برای تایید و استمرار حرکت نظام دانست و گفت: انرژی هسته‌ای ‌نمادی برای مقاومت و استقلال ایرانی‌هاست‌.

به گزارش مشرق، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کیش با حضور سردار ‌احمدی‌مقدم‌ فرمانده ناجا، دکتر مونسان‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، حجت‌الاسلام والمسلمین ‌علیدادی‌ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کیش، سرهنگ ستاد ‌حسین دهکی‌ فرمانده انتظامی کیش و جمعی از مسئولان محلی، معاونان و کارکنان انتظامی‌، دریابانی، پلیس فرودگاه، بسیج، پدافند هوایی و پلیس افتخاری در ستاد انتظامی کیش برگزار شد.

‌سردار ‌احمدی مقدم‌ در ابتدای این مراسم با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی یک پدیده بسیار بزرگ بعد از نهضت انبیاء بوده و حضرت امام خمینی (ره) با هدایت و رهبری این انقلاب خدمت بزرگی به ملت ما و سایر ملل کرد.

وی ادامه داد: شعار استقلال‌، آزادی‌، جمهوری اسلامی، جوهر اساسی و اصول پایه‌ای انقلاب از ابتدای راه خود بود.

فرمانده نیروی انتظامی انقلاب را برخواست و رای مردم دانست و گفت: مردم برای استقلال و آزادی خود تلاش کردند و به حق استقلال مهمترین دستاورد این انقلاب بود.

وی در ادامه به برکات و ثمرات ارزشمند پیروزی انقلاب در بخش‌های مختلف اشاره کرد و امنیت بالای کشور را نیز از برکات مهم انقلاب دانست.‌

احمدی‌مقدم با اشاره به نعمت این انقلاب خطاب به نیروهای مسلح مستقر در میدان گفت: قدر انقلاب را باید بدانیم و خدا را شکر کنیم که در سایه حکومت ولایی و در لباس خدمتگزاری به مردم فهیم ایران اسلامی هستیم.

فرمانده ناجا در ادامه به مقاومت مردم ایران در برابر دسیسه‌های دشمنان و پایداری و دفاع از حقوق مسلم خود گفت: انرژی هسته‌ای امروز به نمادی برای مقاومت و استقلال کشور تبدیل شده است.

سردار احمدی مقدم روند امنیتی در کشور از اول انقلاب تاکنون را رو به بهبود دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه بخش‌ها رو به پیشرفت و تکامل است و در هیچ زمینه‌ای توقف و سکون نداریم.

وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن رفراندومی برای تایید و استمرار حرکت نظام توسط مردم بود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه جزیره کیش را یکی از امن‌ترین نقاط کشور عنوان کرد و گفت: جزیره زیبای کیش ویترینی از لحاظ آرامش،رفاه و اقتصاد در کشور است.

این مقام ارشد ناجا با تاکید بر اهمیت خاص جزیره کیش گفت: نباید به وسعت جزیره کیش نگاه کنیم زیرا کیش با همین مقیاس به عنوان ویترینی در کشور، میزبان خیل عظیمی از مردم برای تفریح و گردش است.‌

سردار احمدی مقدم کیش را در مسیر پیشرفت و توسعه دانست و گفت: امروز مسیر عمران و آبادانی و پیشرفت در جزیره کیش با حرکت مطلوبی رو به پیشرفت است.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با تقدیر از زحمات و خدمات مجموعه کارکنان انتظامی کیش یادآور شد: ارزیابی به عمل آمده از عملکرد پلیس کیش نشان از رشد و پیشرفت در بخش های مختلف دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس