کد خبر 388796
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

تروریست‌های تکفیری داعش در جدید‌ترین جنایت خود روز چهارشنبه سه تن از نیروهای داوطلب مردمی را به طرز هولناکی به شهادت رساندند.

به گزارش مشرق،گروه تروریستی داعش در شهر موصل عراق که آن را «ولایت نینوا» و مرکز امارت به اصطلاح اسلامی خودخوانده خویش نامیده از کشف و انحلال یک هسته مخفی نیروهای مردمی (موسوم به «حشد الشعبی») در موصل خبر داد.

این گروه تروریستی در ویدئویی که روز چهارشنبه با عنوان «انحلال شبکه مخفی نیروهای مردمی» منتشر کرده مدعی شده افراد دستگیر شده درصدد ایجاد ناآرامی در مناطق ما بوده‌اند.

یکی از اعضای گروه تروریستی داعش با بیان اینکه نیروهای مردمی عراق برای ایجاد یک دولت غیراسلامی و رافضی تشکیل شده است (!) گفت: ما با آن‌ها براساس دستورات خدا عمل می‌کنیم و هرکدام از آن‌ها که به چنگ ما بیفتد می‌کُشیم.

تکفیری داعشی که در فیلم منتشر شده نامی از خود ذکر نکرده ادامه داد: با تلاش امنیتی نیروهای دولت اسلامی یک هسته مخفی نیروهای مردمی در بخش جنوبی ولایت نینوا کشف شد که این هسته مخفی به دنبال ایجاد ناآرامی در مناطق ولایت بودند.

«لیث ترکی احمد الجبوری» ۳۴ ساله نفر اولی است که در فیلم منتشر شده از سوی داعش معرفی می‌شود. او ساکن ولایت نینوا ـ منطقه القیارة است و قبل از اینکه عضو نیروهای مردمی شود به عنوان نظامی ارتش عراق در محله المیثاق موصل فعالیت کرده است.

«احمد علی شهاب احمد الخزرجی» ۲۳ ساله نفر بعدی است که ساکن ولایت صلاح الدین ـ منطقه الضلوعیه بوده و قبل از اینکه عضو نیروهای مردمی شود به عنوان پلیس در منطقه الضلوعیه فعالیت کرده است.

«غزوان طارق کوان علی الخزرجی» ۲۱ ساله نیز قبل از عضویت در نیروهای مردمی به عنوان پلیس در الضلوعیه فعالیت کرده است.

در ادامه این فیلم عضو تکفیری داعش مدعی شده که این افراد به آن چیزی که به دنبال آن بودند اعتراف کرده‌اند و چون به دنبال راهزنی و ترساندن مردم بودند ما آن‌ها را کشته و به صلیب می‌کشیم.

در پایان تروریست‌های داعش این سه عضو نیروهای مردمی را بر روی پُلی در شهر نینوا منتقل کرده از پشت سر آنان را که دست‌ها و چشمانشان بسته است به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

داعشی‌ها به این جنایت اکتفا نکرده و با بستن طناب به پاهای این سه نفر آنها را از بالای پل به پایین آویزان کردند.

نیروهای مردمی و داوطلب عراق که با عنوان حشد الشعبی شناخته می‌شوند طی ماه‌های گذشته در کنار نیروهای ارتش و کُردها شکست‌های سنگینی را بر داعش وارده کرده‌اند و مزدوران داعش برای جبران ناکامی‌ها در جبهه‌های جنگ با چنین جنایت‌هایی درصدد انتقام از آنها برمی‌آیند.


منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    چرا بعضی را سرمیبرند و بعضی ها را نه؟
  • علی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    خدا لعنتتون کنه
  • پسر بامرام بروجرد ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    ملعون ملعون ملعون داعش. من نمیدونم سفیانی آخرالزمان چه جنایتی میخاد بکنه که داعش نکرده.
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    قاضي شرعشان اينگونه حكم مي دهد. سربريدن براي افراد غير بومي بيشتر استفاده مي شود تا كمتر حس انتقام ايجاد شود.
  • kambiz ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    0 0
    مادر و یا احتمالا زنش رو میکشه از ترس لو رفتن جا و مکانش.بعدانداختن ادمها تو دیگ روغن داغ وووووو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس