مديرعامل شرکت حمل و نقل ريلی رجاء گفت: امسال بی‌دردسرترين فروش بليت در مقايسه با سال‌های پيش داشتيم و روند خدمت رسانی مطلوب ادامه دارد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل رجاء، سيد حسن موسوي‌نژاد فضاي استقبال از بليت‌هاي نوروزي قطارها را آرام توصيف کرد و گفت: فروش نوروزي امسال با برنامه‌ريزي‌هايي که صورت گرفت از 4 بهمن در سه گروه محور‌هاي شمال و شمال غرب، جنوب و جنوب‌غرب و خراسان آغاز شده است.

موسوي‌نژاد با اشاره به استفاده از تجارب گذشته در فروش نوروزي افزود: امسال شاهد بوديم که صف کمي در آژانس‌ها تشکيل شد و بسياري از مردم توانستند بليت‌هاي مورد نياز خود را به راحتي تهيه کنند.

مديرعامل رجاء در باره انواع شيوه‌هاي فروش بليت قطار با اشاره به سيستم خريد با تلفن همراه (سامانه هم قطار) اظهار داشت: مردم بيشتر تمايل به استفاده از خريد غيرحضوري داشتند و افزايش فروش بليت غيرحضوري بيانگر اين است که مردم از خريد اينترنتي به عنوان انتخاب اول استفاده مي‌کنند و بايد به آن توجه بيشتري کنيم.

همچنين شرکت حمل و نقل ريلي رجاء با توجه به فروش مطلوب بليت قطار  براي دوره نوروز اعلام کرده است‌: بليت براي مسيرها و روزهاي مختلف سفرهاي نوروزي موجود است.

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل رجاء، بيشترين بليت خريداري شده به ترتيب براي محور خراسان، محور جنوب شرق، قطارهاي کمربندي محور آذربايجان به مشهد مقدس (تبريز-مشهد، زنجان مشهد و...)، محور آذربايجان، قطارهاي کمربندي محور جنوب شرق به مشهد (زاهدان-مشهد، يزد، مشهد، بندر عباس-مشهد و...) است.

روابط عمومي رجاء با اعلام اينکه اين شرکت براي سفرهاي نوروزي 94 حدود يک ميليون و 500 هزار صندلي ظرفيت ايجاد کرده ، افزوده است: به منظور رفاه هموطنان گرامي در سراسر کشور  براي سفر به مشهد مقدس، شرکت رجاء براي نوروز امسال رشد 17 درصدي را در ظرفيت‌ قطارهاي کمربندي شهرهاي مختلف به مشهد مقدس ايجاد کرده که با توجه به آمارهاي فروش، ميزان استقبال از اين قطارها مشهود است.

شرکت رجاء به عنوان بزرگترين شرکت ريلي مسافري کشور، با حدود دو هزار و 900 قطار در روزهاي اوج سفرهاي نوروزي ، به طور ميانگين 74 هزار صندلي به صورت روزانه براي استفاده هموطنان عزيز از اين وسيله نقليه ايمن ظرفيت ايجاد کرده است.

هموطنان گرامي با برنامه‌ريزي مطلوب و توزيع سفر مي‌توانند به صورت غير حضوري (اينترنتي و سامانه هم‌قطار) يا از طريق نمايندگي‌هاي مجاز فروش بليت قطار در سراسر کشور بليت تهيه کنند.

سامانه اطلاع‌رساني و ارتباط با مشتريان شرکت حمل و نقل ريلي رجاء با شماره تلفن 1539 يا 55651415-021 (تماس از شهرستان) همچنين پيامک 3000139، ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودي بليت، ساعت حرکت قطارها، بهاي بليت و ...، آماده دريافت نظرها و انتقاد‌هاي هم‌وطنان گرامي است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس