سردار سرلشکر رحیم صفوی اظهار داشت: ايران اسلامی با افتخار اعلام می‌كند كه در كنار تمام مردم مستضعف جهان است و هرگز اجازه نمی‌دهد آمريكا و هر كشوری نسبت به ساير كشورها دست درازی كند.

به گزارش مشرق، سردار سرلشكر پاسدار «يحيي رحيم صفوي» دقايقي قبل در جمع مردم اروميه كه در راهپيمايي 22 بهمن ماه شركت داشتند، با تقدير از حضور بي نظير و حماسي مردم اين شهر در راهپيمايي 22 بهمن با وجود بارش شديد باران، اظهار كرد: اين حضور گوشه ديگري از ولايتمداري و اقتدار مردم ايران زمين را به جهانيان نشان داد.

وي، پيام حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن ماه را «مقاومت اسلامي» و «حمايت از دين و قرآن» اعلام كرد و گفت: دفاع از دين و قرآن كريم و البته ايستادگي در برابر خواسته هاي نادرست مناديان آزادي مهم ترين پيام حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن و ديگر روزهاي انقلابي است كه خوشبختانه هرساله شاهد حضور باشكوه و مقتدر مردم در اين گونه مراسمات هستيم.

وي، همچنين با تاكيد بر لزوم حضور رهبري عادل و متقي در راس امور تمام كشورهاي اسلامي، تاكيد كرد: تنها رمز پيروزي ملت ايران اسلامي در برابر ياوه گويي هاي مزدوران جهاني اين است كه با حمايت هاي داهيانه رهبري پاي به عرصه گذاشته اند.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا با اشاره اتفاقات اخير در جهان و به خصوص در كشورهاي آمريكايي و اروپايي، گفت: حضور مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامي در راس امور مهم ترين دليل ترسي و نااميدي دشمنان از نظام اسلامي در ايران و ساير كشورهاي اسلامي است.

سرلشكر صفوي، اظهار كرد: حضور بي نظير و عظيم مردم اروميه در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ماه با وجود بارش شديد باران و رحمت الهي، نشان ديگري از اوج ولايتمداري و پايبندي اين ملت بزرگ به آرمان هاي نظام و انقلاب اسلامي است.

وي افزود: حامل سلام گرم رهبر معظم انقلاب اسلامي به مردم غيور خطه آذربايجان غربي و به خصوص مردم شريف اروميه هستم و از اين بابت بسيار خوشحال و خرسندم.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا، با اشاره به حضور مردم در راهپيمايي بار ديگر نشان داد كه ملت ايران اسلامي در هر نقطه از ميهن به آرمان هاي والاي نظام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران پايبند بوده و اجازه تعدي دشمنان به اين آرمان ها را نمي دهند.

وي، 22 بهمن ماه را سالروز رفراندوم با ارزش هاي اسلامي دانست و تاكيد كرد: در اين روز مردم ايران اسلامي نشان مي دهند كه آمريكا و دست نشاندگان اين كشور مزدور نمي توانند عزم و اراده راسخ ايرانيان در دفاع از آرمان هاي نظام اسلامي را سست كنند و هميشه در اين راه شكست خواهند خورد.

سرلشكر صفوي، بيان داشت: شعارهاي پيروزمندانه ايرانيان در اين روز پشتوانه عظيم قدرت ايران اسلامي در تضمين امنيت ملي و منافع كشور است. حماسه آفريني هاي مردم در صحنه هاي مختلف دفاع از انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران آينده اين كشور را تضمين مي كند.

وي، اضافه كرد: تمام قوميت ها و اقوام ايراني اعم از فارس و ترك و كرد و لر و عرب در هر نقطه از ايران اسلامي آماده نثار جان خود براي دفاع از كيان اسلامي و حمايت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامي هستند.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا، حضور جوانان در اين راهپيمايي يادآور روزهاي نخستين انقلاب و پيروزي شكوهمند نظام اسلامي در برابر رژيم طاغوت است و بايد قدردان اين حضور و حمايت باشيم.

سرلشكر صفوي، در بخش ديگري از سخنان خود، اشاره اي به دستاوردهاي نظام اسلامي در ايران داشت و خاطرنشان كرد: در سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي شاهد رشد و ارتقاي سطح اقدامات علمي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي بوده ايم و اين امر را به وضوح مي توان در عقب نشيني كشورهاي مستبد از زورگويي هاي خود ديد.

وي، حضور عزتمندانه رهبري در نظام اسلامي را مايه دلخوشي مردم در سراسر جهان عنوان كرد و گفت: آزاديخواهان جهان امروز با الگوگيري از انقلاب اسلامي ايران اقدام به مقابله با تندخويي ها و زياده خواهي هاي رژيم هاي غاصب مي كنند و شاهد هستيم كه ملت ايران سردمداران انقلاب جهاني اسلام هستند.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا، مطالبه مردم از مسئولان در اين برهه حساس اين است كه آرمان هاي كشور اسلامي را حفظ و حراست كرده و اجازه ندهند برخي زورگويان با بهره گيري از قدرت پوشالي خود در برابر آرمان هاي ملت ايران اسلامي ايستادگي كنند.

وي، ابراز داشت: آمريكايي ها به دنبال حفظ و ارتقاي قدرت خود در تمام عرصه ها هستند اما اقتدار ايران اسلامي اين اجازه را به آن ها نداده و نمي گذارد هرگز به اين هدف شوم خود دست يابند.

وي، همچنين تصريح كرد: اقدامات و فعاليت‌هاي نادرست آمريكا در عراق، سوريه و ديگر كشورهاي منطقه نظير روسيه شكل نامناسبي از ديكتاتوري بود كه امروز شاهد شكست تمام اين دسيسه ها هستيم و انشاالله به زودي شاهد شكت اين كشور در برابر اقتدار و عزت آزاديخواهان خواهيم بود.

سرلشكر صفوي، اضافه كرد: رژيم صهيونيستي حتي توان ايستادگي بدون حمايت آمريكا را ندارد و تمام تجاوزها و حملات اين رژيم به مردم بي گناه در فلسطين اشغالي به دليل حمايت هاي آمريكا و هم پيمانان اين كشور است كه نداي حقوق بشر سر داده اند اما در واقع خود نمادي از نقض حقوق بشر هستند؛ حال جالب اينجاست كه اين كشورها ايران اسلامي را نيز ناقض حقوق بشر مي خوانند.

وي افزود: ايران اسلامي با افتخار اعلام مي كند كه در كنار تمام مردم مستضعف جهان است و هرگز اجازه نمي دهد آمريكا و هر كشوري نسبت به ساير كشورها دست درازی كند.

وي، عنوان كرد: مردم سوريه تنها به دليل حمايت از كشور خود در چنند سال اخير بيش از 100 هزار كشته داده اند و اين در حالي است كه مناديان حقوق بشر هيچ عكس العملي در برابر چنين اقدامات آمريكايي نشان نمي دهند.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا، تشكيل داعش و ساير گروهك هاي انحرافي را حربه آمريكا براي مقابله با گسترش اسلام خواند و بيان داشت: به لطف خدا شاهد اين امر هستيم كه داعش به دليل زبوني در برابر كشورهاي اسلامي رو به كشورهاي اروپايي و آمريكايي و حاميان خود آورده و اين نشانگر استيصال واقعي آمريكا و ساير كشورهاي اروپايي در برابر اقدامات خودشان است.

سرلشكر صفوي، اظهار كرد: مردم ايران تنها سرمشق و الگوي ملل مسلمان و آزاده هستند و همين امر است كه دليل دشمني آمريكا با ايران اسلامي شده است.

وي، پيام حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن ماه را مقاومت اسلامي و حمايت از دين و قرآن اعلام كرد و گفت: دفاع از دين و قرآن كريم و البته ايستادگي در برابر خواسته هاي نادرست مناديان آزادي مهم ترين پيام حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن و ديگر روزهاي انقلابي است كه خوشبختانه هرساله شاهد حضور باشكوه و مقتدر مردم در اين گونه مراسمات هستيم.

وي، در بخش پاياني سخنان خود، با تاكيد بر لزوم حضور رهبري عادل و متقي در راس امور تمام كشورهاي اسلامي، تاكيد كرد: تنها رمز پيروزي ملت ايران اسلامي در برابر ياوه گويي هاي مزدوران جهاني اين است كه با حمايت هاي داهيانه رهبري پاي به عرصه گذاشته اند.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا، گفت: كدام كشور را مي شناسيد كه رهبرش زندگي سرشار از سادگي و ساده زيستي داشته باشد؛ كدام كشور است كه رهبر همراه با محرومان و برخوردار از فرزندان پاكدامن و ساده زيست باشد؟

وي، اعلام كرد: سخنان مقتدرانه رهبري به عنوان راهگشاي فعاليت هاي مسئولان است و خوشبختانه مسئولان با بهره مندي از اين فرامين هميشه در راه راست قدم گذاشته اند.

لازم به ذكر است؛ اجراي برنامه گروه سرود 1357 نفري دانش آموزان اروميه و آتش زدن پرچم رژيم صهيونيستي و آمريكا از بخش هاي ديگر راهپيمايي 22 بهمن ماه در اروميه بود.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس