کد خبر 388607
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

آن متزلزل کردن دسیسه‌های غرب و استکبار در مغلوب کردن مردم ایران در مذاکرات هسته‌ای بود و آمریکا بار دیگر به خوبی فهمید که مردم ایران بر سر آرمان‌های هسته‌ای نه در برابر فشارها و تحریم‌

به گزارش مشرق، قطار انقلاب در حرکت شکوهمند خود به سمت قله‌های افتخار و سربلندی اینک در ایستگاه سی وششم جشن حماسه و حضور را با بصیرت‌مندی مردمانش برگزار کرد.

حماسه حضوری که با رمز مقدسی متبرک شده که همنام پیامبر رحمت و الفت و مهربانی است و مردمانی به حماسه‌آفرینی آمده‌اند که نام انقلابشان را با نام اسلام زینت دادند و در 36 سال گذشته ذره‌ای از اسلامیت انقلابشان کوتاه نیامدند.

امروز مرد و زن، پیر و جوان، کوچک و بزرگ و همه و همه در سیل خروشان راهپیمایی سالانه 22 بهمن حاضر شدند تا بار دیگر با امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار آذربایجان به ویژه تبریز با شعارهای«مرگ بر آمریکا»،« مرگ بر داعش آمریکایی»، «مرگ بر اسراییل»، «لبیک یا رسول الله» و «هیهات مناالذله» در پاسخ به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از مسیرهای تعیین شده به سمت میدان نماز کردند.

حماسه حضور مردم امسال با سال‌های گذشته تفاوت زیادی دارند و در سیمای مردم غیور تبریز و آذربایجان تعصب دفاع از نام نبی مکرم اسلامی موج می‌زد.

سیل خروشان مردم  از مسیرهای  چند گانه تعیین شده به سمت میدان نماز تبریز حرکت کردند و در مراسم نهایی با همخوانی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و لبیک گویی به قطعنامه حرکت خود را به پایان رساندند.

دهه فجر تجلی روح امید و خودباروی در کشور است

امام جمعه تبریز گفت: دهه فجر تجلی روح امید و خودباروی در کشور است  و هر ساله شکوهمندتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

آیت الله محسن مجتهد شبستری، دهه فجر  را تبلور شکوه و ایثار ملت آزاده جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد:  ملت ایران در دهه فجر  با رهبری امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) طومار دو هزار و  500 ساله رژیم طاغوتی را درهم پیچید و روح امید و خودباوری را در کشور زنده کرد.

وی افزود:  22 بهمن  را در حالی پاس می‌داریم که انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از راه و منش امام راحل و ایثار شهیدان و مقاومت ملت ایران با هدایت‌های هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب به درجات عالی رسیده است.

امام جمعه تبریز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان در حوزه‌های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و تکنولوژی‌های نظامی و موضوعات دیگر  مرزهای دانش را درنوردیدند.

*حضور گسترده مردم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: حضور گسترده خود در راهپیمایی 22بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، تمام نقشه‌‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

اسماعیل جبارزاده افزود: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته و با وجود توطئه‌های دشمنان در ابعاد مختلف، ملت بزرگ ایران اسلامی با خنثی کردن دسیسه‌های آن‌ها و با تأسی از شعار رهبر و مقتدای خود، مسیر سربلندی و توسعه و خود اتکائی را طی کرده است.

وی افزود: مردم  همگام با دولت تدبیر و امید و با اتکا و توجه ویژه به دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در جهت نیل به اهداف عالیه خود طی طریق می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی  خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، تمام نقشه‌‌های دشمنان را نقش برآب کردند و بار دیگر افق روشنی از انقلاب اسلامی را در برابر جهانیان ترسیم کردند.


22 بهمن میوه شیرین ایثارمردم ایران است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن میوه شیرین ایثار و از جان گذشتگی ملت ایران در برابر رژیم ستمشاهی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود.

علیرضا منادی‌سفیدان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای هیئت ایرانی با 1+5 گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت ایران، تیم مذاکره کننده هسته‌ای با اقتدار کامل از حقوق مسلم ایران دفاع خواهد کرد و نتیجه نهایی را به نفع ملت ایران رقم خواهند زد.

وی، امنیت و صلابت امروز نظام اسلامی را به برکت خون شهدا و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: با وجود ناامنی در اکثر کشورهای همسایه، ایران اسلامی از امنیت کامل و لازم برخوردار بوده و چشم امید تمامی ملل تحت ستم به ایران اسلامی دوخته شده است.

وی گفت:  22بهمن میوه شیرین ایثار و از جان گذشتگی ملت ایران در برابر رژیم ستمشاهی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود.

تلاش ابرقدرت‌ها برای به زانو درآوردن ملت ایران ناکام مانده است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو  در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول 36 سال گذشته ابرقدرت‌های دنیا تلاش کردند که جمهوری اسلامی ایران را به زمین بزنند اما به حول و قوه الهی نتوانستند.

مسعود پزشکیان با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر تصریح کرد: رشادت‌های ملت ایران در این ایام و مجاهدت در طول سال‌های گذشته  کشور ایران را  به عنوان یک کشور استثنایی مطرح کرده است.

وی  گفت: در طول 36 سال گذشته ابرقدرت‌های دنیا تلاش کردند که جمهوری اسلامی ایران را به زمین بزنند اما به حول و قوه الهی نتوانستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه توانسته‌ایم تا به امروز روی پای خود بایستیم به برکت خون کسانی است که با تمام وجود در راه اعتلای این کشور فداکاری کردند.

امروز  این سیل خروشان با هنجره‌هایی از جنس عشق به اسلام و انقلاب ندای مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند و هتاکان به اسلام و نبی‌مکرم اسلام را در دادگاه عدل و انصاف خود محکوم کردند و بار دیگر تعصب خود را نسبت به اسلام و اولیای خود در روزی که پرچم حکومت اسلامی برافراشته شد نشان دادند.

امروز همه و همه در صحنه پاسداری مجدد از اسلام و انقلاب حاضر شدند و ضمن تجدید میثاقی دوباره با امام و آرمان‌های شهدا و با تاسی به رهبر معظم انقلاب همراهی خود با فرامین معظم له را نشان دادند.

حماسه حضور مردم ، امروز اما پیام دیگری نیز داشت و آن متزلزل کردن دسیسه‌های غرب و استکبار در مغلوب کردن مردم ایران در مذاکرات هسته‌ای بود و آمریکا بار دیگر به خوبی فهمید که مردم ایران بر سر آرمان‌های هسته‌ای نه در برابر فشارها و تحریم‌ها که در برابر هیچ تهدیدی اعم از نظامی و تهدیدات دیگر تسلیم نمی‌شود.

22 بهمن روز بزرگ فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی است، امروز مردمی‌ترین و بزرگ‌ترین جشن ملت ایران است و همانند گذشته حماسه دیگری در راه است، هر 22 بهمن یک پیروزی جدید و یک فتح جدید است که ضامن انقلاب اسلامی است.

گزارش تسینم حاکی است، راهپیمایی مردم تبریز امسال در یک هوای سرد و بارانی و در برخی شهرهای آذربایجان‌ برگزار شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس