کد خبر 388410
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

رئیس‌جمهوری آمریکا از تصمیمش برای دیدار نکردن با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی سفر آتی وی به واشنگتن دفاع کرد. نتانیاهو نیز تاکید کرد که به سخنرانی در کنگره آمریکا و مطرح کردن مساله هسته‌ای ایران مصمم است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز نوشت: باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در کنفرانس خبری خود با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان اعلام کرد: این رسم وجود دارد که با رهبران جهان پیش از برگزاری انتخاباتشان دیدار نکنیم. بنابراین فکر می‌کنیم این برای ما مهم است که این پروتکل را حفظ کنیم. چون روابط آمریکا-اسرائیل در مورد یک حزب ویژه یا خاص نیست.


رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه تصریح کرد که اگر مرکل نیز قرار بود در انتخابات قریب‌الوقوع در آلمان شرکت کند، وی به کاخ سفید دعوت نمی‌شد و دیداری میان او و صدراعظم آلمان انجام نمی‌گرفت.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرده که به سخنرانی در کنگره آمریکا و طرح مساله هسته‌ای ایران مصمم است.

نتانیاهو در کمپین تبلیغاتی حزب لیکود گفت: من برای همین منظور به آمریکا سفر می‌کنم برای اینکه موضع اسرائیل را تشریح کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    0 0
    جونت هم بالا بیاد فایده نداره بازی رو باختی شکست رو بپذیر و برو لالاکن ههه خخخ
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    0 0
    با سیاست دکتر ظریف ميونه این دو به هم خورده. سیاست داشتن تا این حد میتونه تاثيرکذار باشه که روابط دولت های دو کشور بسیار نزدیک رو تیره کنه. نه اینکه سالها مذاکره کنی فقط تحریم اضافه شه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس