دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی از ادامه پیگیری مذاکرات با رعایت خطوط قرمز طبق نظر رهبر انقلاب خبر دادند.

دستیار ویژه روحانی: دولت مکلف است در مسیر موردنظر رهبر انقلاب حرکت کند
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبیر شب گذشته در حاشیه دیدار شخصیت‌های فرهنگی ادیان توحیدی در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه رهبر انقلاب پیرامون ادامه مذاکرات نکاتی را مطرح فرمودند، اظهار داشت: در مسائل کلان و اساسی مثل مذاکرات خط نهایی و سخن اصلی را مقام معظم رهبری می‌گویند و همه باید از آن اطاعت کنند.

وی گفت: ایشان از همان روزهای اول فرمودند من از تیم مذاکرات حمایت می‌کنم اما خطوط قرمز و ملاحظاتی هست که دولت مکلف است در آن مسیر حرکت کند.

یونسی با بیان اینکه تاکنون تیم مذاکره کننده مورد حمایت مقام معظم رهبری بودند و ایشان تاکیدات مکرری در حمایت از دولت در این حوزه داشتند، ابراز داشت: دولت هم سعی می‌کند در مسیری که ایشان فرمودند حرکت کند.

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون اینکه کلیات وجزئیات موارد مورد مذاکره باید بررسی شود، اضافه کرد: معنایش این است که ما زی بای یک توافق کلی نمی‌رویم که بعدا آنها هر گونه که می‌خواهند آن را تفسیر کنند. آن موقع تفسیر علنا باعث اختلاف می‌شود و استخوان لای زخم باقی می‌ماند در نهایت به نتیجه هم نمی‌رسیم.

به گفته دستیار ویژه رئیس‌جمهور ما یک توافقی می‌‌خواهیم که هم عزت ملی و هم دستاورد هسته‌ای حفظ شود و همچنین منافع ملی ما محدود بماند. کمترین کرنش و خضوع نمی‌کنیم و نباید در مقابل دشمن ایچنین بود. همان چیزی که دقیقا رهبری فرمودند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس