کد خبر 388212
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

جنجالی که نایب رئیس باشگاه میلان با متهم کردن یوونتوسی‌ها به تلاش برای مخفی نگه داشتن حقیقت از دید تماشاگران حاضر در بازی‌های خانگی‌شان، به راه انداخت همچنان ادامه داد.

به گزارش مشرق، کمتر از یک روز پس از انتشار بیانیه‌ای در سایت باشگاه یوونتوس برای پاسخ به ادعای اخیر آدریانو گالیانی، نایب رئیس میلان،‌ مقامات این باشگاه به جنگ لفظی خود با بانوی پیر ادامه دادند.

گالیانی روز گذشته ادعا کرد یوونتوسی‌ها در جریان بازی خانگی شنبه شب خود برابر روسونری، از پخش مجدد صحنه گل اول خود توسط کارلوس توس که مشکوک به آفساید بود خودداری کرده‌اند و مدعی شد که بانوی پیر تصاویر اتفاقات بازی را به نفع خود پخش و آنهایی که به نفعش نباشد، سانسور می‌کند.

یوونتوسی‌ها شب گذشته (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای در سایت خود ادعای گالیانی را مضحک توصیف و اعلام کردند او به قوانینی که از زیر دست خودش رد شده تا به مرحله تصویب برسد بی‌توجهی می‌کند.

امروز (دوشنبه) میلانی‌ها بیانیه‌‌ای جدید علیه یوونتوس منتشر کرده‌اند تا هیزم بر آتش جنجال به وجود آمده بگذارند. در بیانیه این باشگاه در خصوص عکس‌العمل یوونتوسی‌ها به ادعای گالیانی آمده است: تکبر از ویژگی‌‌های باشگاه یوونتوس بوده و چیزی است که این تیم نمی‌تواند از آن رهایی یابد. پاسخ دادن به هر شخصی به شیوه باشگاه یوونتوس، گزاف گویی است.

پیروزی 3 بر یک شنبه شب یوونتوس مقابل میلان،‌ پنجمین برد متوالی بانوی پیر برابر رقیب دیرینه‌‌اش در سری A بود که این تیم را به رده دوازدهم جدول رقابت‌ها فرستاد و حاشیه امنیت هفت امتیازی بانوی پیر را در صدر جدول حفظ کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس