دومین قسمت از «بدون مرز، عشق» با موضوع عملیات پاکسازی منطقه بنات الحسن و نهرالرصاصی، از نیروهای داعش توسط گردان سیدالشهدا(ع) در عراق از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، گروه های مبارز و مسلح در عراق زمانی شکل گرفتند که ارتش آمریکا از زمین و هوا به این کشور حمله کرد تا با بهانه آزادی ملت عراق از دست رژیم بعث، سال ها در این کشور بماند و خود به حکومتی ظالم تر تبدیل شود.

این گروه ها هرچند در آغاز چندان ماهیت خود را آشکار نمی کردند و بیشتر فعالیتشان مخفیانه بود اما با روی کار آمدن دولت جدید و سپس ظهور گروه های تکفیری و ورود داعش از سوریه به عراق، اقدامات گسترده ای علیه مواضع تروریست ها انجام دادند و به موازات آن، شهرت و محبوبیت آنها نیز بیشتر شد.

مجموعه مستند «بدون مرز، عشق» به یکی از همین گروه ها یعنی گردان سیدالشهدا(ع) می پردازد؛ دومین قسمت از این مستند در همراهی با ابوزینب مسئول عملیات گردان سیدالشهدا(علیه السلام)، در منطقه سامرا، ایمان و ارادت او به آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی را به تصویر می کشد.

همچنین گزارشی از دو عملیات پاکسازی منطقه بنات الحسن و نهرالرصاصی، از نیروهای داعش ارائه خواهد شد.
امروز؛ حرف‌های شنیدنی «ابوزینب» را از دست ندهید
تصاویر مستند و مصاحبه با دبیرکل، فرمانده میدانی و مسئول مخابرات گردان سیدالشهدا(ع) بخش هایی از این مجموعه مستند هستند.
امروز؛ حرف‌های شنیدنی «ابوزینب» را از دست ندهید
دومین قسمت از مستند «بدون مرز، عشق» امروز سه شنبه  21 بهمن ماه ساعت 18 و تکرار آن روز بعد ساعت 13 از شبکه افق پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس