کد خبر 387986
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

دبیر کل حزب‌الله لبنان هفته آینده به مناسبت یادبود سالانه شهادت جمعی از فرماندهان خود، سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه السفیر لبنان خبر داد که «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان، هفته آینده دوشنبه (16 فوریه/ 27 بهمن‌ماه) سخنرانی خواهد کرد.

طبق این گزارش، این سخنرانی در خلال مراسم یادبود فرماندهان شهید مقاومت و به رسم هر ساله حزب‌الله خواهد بود که دبیر کل حزب‌الله در آن و طبق معمول، درباره جدیدترین اوضاع داخلی و خارجی و منطقه‌ای صحبت خواهد کرد.

بنا بر گزارش السفیر، دبیر کل حزب‌الله لبنان در این سخنرانی، موضوع سوریه و درگیری با رژیم‌صهیونیستی را نیز به طور ویژه در سخنرانی خود بحث خواهد کرد.

سید حسن نصرالله در آخرین سخنرانی خود که پس از عملیات شبعاء، انجام شد، ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هر عضو یا جوانی وابسته به حزب‌الله در هر کجا ترور شود، حزب‌الله اسرائیل را مسئول می‌داند، رسما اعلام کرد که به آنچه آن را قواعد درگیری (یا بازی‌) می‌نامند، اعتقادی ندارد و به آن پایبند نیست و پاسخ هر تجاوز اسرائیل را قطعا خواهد داد.

پس از عملیات ترور رژیم صهیونیستی در قنیطره در جنوب سوریه که در آن شش نیروی حزب‌الله و یک فرمانده از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند، تنش میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله افزایش یافته است.

حزب الله تاکنون چندین بار اعلام کرده است که بر خلاف مشغولیت بخشی از نیروهای حزب‌الله در سوریه برای دفاع از این کشور، هرگز از دشمن اسرائیلی غافل نخواهد شد و برای پاسخ به هر گونه تجاوز تل‌آویو آماده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    زند باد سید حسن نصرالله
  • SMM ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    0 0
    برخی از داخلی ها نیز به قدرت پاسخگویی یا همان رد الفعل حزب الله شک داشتند و فکر می کردند که انتقام بی فکر و عجولانه نشانه ی قدرت است و عدم انجام ان نشانه ی ضعف در صورتی که باعملیات شبعا نادرستی عقیده ی آنان و همچنین دشمنان مقاومت مشخص شد همان گونه که سید حسن همیشه می فرماید : مقاومت حکیمانه عمل می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس