مشاور ارشد رییس جمهور که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قائم‌مقامی ستاد حجت الاسلام حسن روحانی را بر عهده داشت، دریافت کمک 5 میلیارد تومانی بابک زنجانی توسط ستاد انتخاباتی رییس جمهور در انتخابات اخیر ریاست جمهوری را فاقد صحت خواند و تکذیب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از میزان،اکبر ترکان درباره پیام اینستاگرامی یکی از نمایندگان تهران درباره دریافت کمک 5 میلیارد تومانی بابک زنجانی از سوی ستاد انتخاباتی "بنفش" در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، این موضوع را کذب محض خواند.

او گفت: این اظهارنظر حرف بی‎ربطی است و بنده آن را تکذیب می‌کنم و به صراحت می‌گویم که این موضوع صحت ندارد.

مشاور ارشد رییس جمهور با اظهار تاسف از بیان برخی ادعاها و سخنان از سوی برخی نمایندگان مجلس، گفت: متاسفانه نسبت به بعضی از اتفاقاتی که در مجلس رقم می‌خورد، بسیار غصه می خورم و امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود.

او گفت: اظهارات برخی از افراد درباره اختصاص 5 میلیارد تومان از سوی بابک زنجانی به ستاد روحانی در ایام انتخابات، تنها از سوی کسانی مطرح می‎شود که از معاون اول رییس‌جمهور دولت سابق پول گرفته‌اند و می خواهند با این ترفند نگرش اذهان عمومی را تغییر دهند.

ترکان گفت: در ستاد آقای روحانی چنین خبرهایی نبوده و هیچ پول هنگفتی برای امور انتخاباتی مصرف نشده است.

او با اشاره به اینکه بنده معتقدم ستادهای انتخاباتی، اشخاص برجسته و احزاب باید ترازنامه مالی از عملکرد خود ارائه دهند، گفت: ما بارها اعلام کرده‎ایم که نسبت به ارائه ترازنامه آمادگی داریم و در صورت تحقق این موضوع در اولین روز ترازنامه مالی خود را ارائه خواهیم داد تا مشخص شود چه هزینه‎هایی در ستاد آقای روحانی در ایام انتخابات صورت گرفته است.

قائم مقام ستاد انتخاباتی رییس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: بنده صراحتا می‎گویم که موافق این موضوع هستم که ترازنامه مالی باید از سوی احزاب، تشکل‎ها و شخصیت‎های سیاسی به منظور مشخص شدن هزینه‎های آن ها ارائه شود.

ترکان گفت: در صورتی که فرایند ایجاد ترازنامه‌های مالی شکل بگیرد، ستاد آقای روحانی در ایام انتخابات اولین جایی است که در اولین روز ترازنامه خود را ارائه خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    بعد از به سرآمدن دوران این دولت راست ودروغش معلوم میشه! توایران تا یه دولتی جاش رو به دولت دیگه داد دولت جدید دسته گلای دولت قبلی رو رو می کنه !!!!!!!!
  • عبدالله ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    اره فقط تو راست می گی
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    "این اظهارنظر حرف بی‎ربطی است و بنده آن را تکذیب می‌کنم و به صراحت می‌گویم که این موضوع صحت ندارد" این جور حرفها چقدر تکراری و اشناست!
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    کسی انتظار تایید این خبر از جانب امثال ترکان را ندارد!!
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    از قدیم گفتن چوب رو که برداری ....
  • رهگذر ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    واقعیتش بعید می‌دونم آقای رسایی بدون دست یافتن به چنین سندی چنین ادعای بزرگی را مطرح کرده باشن. وگرنه همه می‌دونن یا ابن سبک و سیاق مقامات، که اظهار نظرهای ساده را هم تحمل نمی‌کنند، چیزی از ایشان باقی نخواهند گذاشت و کار بسیار خطرناکی است.
  • پسر ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    ببینیم چیکار میکنین با حرف زدن چیزی درست نمیشه!!!!!!!!! کدومتون سند و مدرک رو میکنین
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    ترازنامه وفتی مطرح می شه که پولی دریافت شده باشه و پولی هزینه شده باشه و البته بصورت کاملا مستند.مثلا ایشون برای توزیع پول های کلان برای جلب حمایت برخی از همین نمایندگان برای جلب آرای رای دهندگان به نمایندگان مذکور می تونن چنین ترازنامه ای رو ارائه بدن.مشخصه که رد و بدل شدن چنین پول هایی جایی ثبت نمی شه که بعدها در ترازنامه های کذایی هم مشخص باشن.راستی طرح های اقتصادی برادر آقای ترکان در این وضعیت اقتصادی مملکت با کدوم بودجه به سرعت در حال پیشرفت و سود دهی هستند؟ احتمالا برای طرح های ایشون هم ترازنامه دارن!
  • مهدی ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    جناب ترکان پیش قدم شوید و تراز نامه و ریز دریافتها و هزینه های ستاد بنفش را منتشر کنید
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    اقای ترکان از اقای ال بویه در سمنان چه خبر و الان ....؟؟؟؟؟؟؟ دوما مسئول ستاد روحانی در سمنان چگونه مزدش را گرفت؟؟؟؟؟( ذوالفقاریان را می گویم همان پیمانکار ....)
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    درود بر ستاد بنفش. آدمهای کثیف فقط تهمت زدن بلندند
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    تو هم که اصلاح طلبی . از فحش دادن و دهان پر گوهرت فهمیدم
  • فالگوش ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    من شش دونگ حواسم به اقای اقای موسوی است که از جهاد کشاورزی سمنان به مسئولیت جهاد البرز امد . میخواهم ببینم چه چیزی رو به چه کسی می دهد .
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    اصلاح طلب نه اضلال طلب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس