کد خبر 387824
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان گفت: بازیکنان تیم امید آنقدر انگیزه دارند که حتی شب‌ها هم از خود می‌پرسند تیم‌مان به المپیک می‌رود یا نه.

به گزارش مشرق، بهنام برزای در نشست خبری تیم امید کشورمان در پاسخ به این سؤال که سطح فنی این تیم با تیم‌های دوره گذشته چقدر تفاوت کرده است، گفت: بالاخره شرایط تیم تغییر کرده و ما این تغییرات را احساس می‌کنیم. ما خوشحالیم که با این کادر مدیریتی و فنی کار می‌کنیم. تمام اعضای کادرفنی و مدیریتی تیم امید از بزرگان تاریخ ورزش کشورمان هستند.

«در یک ماه گذشته تمرینات خوبی را انجام داده و سعی کردیم به شرایطی که می‌خواهیم برسیم»، وی با بیان این جمله ادامه داد: ما اردوها و تیم‌های ملی قبلی را هم دیده بودیم. پیش از این باشگاه‌ها به تیم امید بازیکن نمی‌دادند و تعاملی صورت نمی‌گرفت و حتی برخی از سرمربیان از بازیکنان شناخت نداشتند که همین مسئله باعث عدم موفقیت تیم امید شد اما الان اینطور نیست و هماهنگی زیادی بین همه وجود دارد.

کاپیتان تیم امید کشورمان در پاسخ به این پرسش که چطور در حالی که با پرسپولیس مذاکره می‌کرد، به استقلال پیوست، خاطرنشان کرد: من از تیم‌های داخلی و خارجی پیشنهاد داشتم اما واقعاً از اول با پرسپولیس مذاکره نکردم بلکه مدیر برنامه‌هایم این کار را انجام داده بود. واقعیت این است که از سال‌ها پیش از زمان علی دایی از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما با مشورتی که با بزرگان داشتم تصمیم گرفتم به راه‌آهن بروم. در شرایط فعلی هم بعد از مشورت با بزرگان تصمیم گرفتم به استقلال بروم ضمن اینکه از بچگی استقلالی بودم.

برزای ادامه داد: از لطف قلعه‌نویی متشکرم که به من اعتماد کرد و برای تیمش از من دعوت کرد اما واقعیت این است که دو سه ماه پیش خواهرم که یک استقلالی تمام عیار بود، به رحمت خدا رفت. به همین خاطر وقتی به یاد می‌آورم که خواهرم با برد استقلال خوشحال می‌شد و با باخت استقلال ناراحت، به خاطر خواهر و خانواده‌ام تصمیم گرفتم به استقلال بروم.

وی درباره انگیزه و توان تیم امید برای راهیابی به المپیک گفت: خاکپور به عنوان سرمربی تیم آنقدر انگیزه و پشتکار دارد که همه بازیکنان تیم به این هدف امیدوار هستند و آنقدر انگیزه داریم که بازیکنان حتی شب‌ها هم از خود می‌پرسند که تیم به المپیک می‌رود یا نه.

کاپیتان تیم امید کشورمان افزود: تمام فکر و انگیزه بازیکنان رسیدن به المپیک ریودوژانیروست و امیدوارم با پشتکار بازیکنان، کادرفنی و مدیریت تیم به المپیک ریودوژانیرو برویم و بعد از 40 سال مردم کشورمان را خوشحال کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس