قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن مهر مورد تأکید نظام و رهبری است و وزیر راه و شهرسازی هیچ مخالفتی با اجرا و ادامه طرح مسکن مهر در کشور ندارد.

 به گزارش مشرق، احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: مسکن مهر یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی و خدمتی عظیم در راستای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد است.

وی افزود: اینکه در برخی رسانه‌ها مطرح شده وزیر مسکن و شهرسازی با طرح مسکن مخالف است صحت ندارد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: طرح مسکن مهر مورد تأکید نظام و رهبری است و وزیر راه و شهرسازی هیچ مخالفتی با اجرا و ادامه طرح مسکن مهر در کشور ندارد.

وی با اشاره به افتتاح چندین هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال عنوان کرد: این افتتاح‌ها اهتمام و جدیت دولت را در به سرانجام رساندن این پروژه نشان می‌دهد.

اصغری مهر‌آبادی تصریح کرد: رئیس جمهور بر اجرایی شدن طرح مسکن مهر تأکید ویژه دارند و حتی در جلسات دولت از همه دستگاه‌ها و مسئولان خواستند که کمک کنند تا هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها به اتمام برسد.

وی در پاسخ به پرسش درباره تورم‌زا بودن طرح مسکن مهر گفت: برای اینکه تورم ایجاد نشود پول جدید و نقدینگی وارد طرح‌های مسکن مهر نکردیم بلکه از اعتبارات و گردش پول قبلی اعتبارات مورد نیاز را تأمین کردیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ارمان ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    بنظر من مسکن مهر مزخرفترین طرح هم برای استفاده ککندگان مسکن مهر وهم تورم ایجاد کرده برای جامعه
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    خود آخوندی باید تکذیب کند
  • ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    صداش هست. چی رو میخای توجیه کنی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس