معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت:‌ امروز در حوزه تعمیرات تجهیزات پیشرفته، انواع شبیه‌سازهای پروازی، طراحی و ساخت انواع مهمات و موشک‌های پیشرفته و طراحی و ساخت جنگنده بومی به بالاترین سطح خودباوری و خوداتکایی رسیده‌ایم.

به گزارش مشرق، امیر خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم گرامیداشت سالروز بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی با امام (ره) در مدرسه علوی که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی که یکی از مهمترین و شگفت‌انگیزترین پدیده‌های تاریخ معاصر است نقش گسترده‌ای در تغییر مناسبات سیاسی جهان داشته و توانسته با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری امید را در دل مسلمین جهان زنده کرده و با تزریق انگیزه الهی و ارتقاء کیفیت مبارزه یأس و نا امیدی را برای ستم‌پیشگان فراهم آورد.

وی افزود: نقش کارکنان نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده و تأثیرگذاری است. از طرفی تصمیم بیعت کارکنان نیروی هوایی با امام (ره) یک شبه اتخاذ نشده بود بلکه دارای ریشه‌های عمیقی بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: آنگاه که دین و مرزهای کشورمان آماج حملات صدامیان شد، رزمندگان این نیروی الهی هوایی در اولین ساعات پس از حمله، پیشتازان شهادت شده و با صلابت و صداقت مثال‌زدنی همچون بیعت نخستی‌نشان با امام(ره) در دفاع مقدس مردانه ایستادند.

نصیرزاده با بیان اینکه با تلاش متخصصان داخلی به قله‌های بلند خوداتکایی در نهاجا رسیده‌ایم، گفت:‌ امروز در حوزه آموزش نیروی انسانی متخصص، تعمیرات تجهیزات پیشرفته، ساخت و تولید قطعات متعدد، ساخت انواع شبیه‌سازهای پروازی، طراحی و ساخت انواع مهمات و موشک‌های پیشرفته و طراحی و ساخت جنگنده بومی به بالاترین سطح خودباوری و خوداتکایی رسیده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    0 0
    خسته نباشید ولی برای مایی که تحریم هستیم تا روزی که موتور جت نسازید انگار هیچ کاری نکردید.
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    من موتور جت بومی می‌خوام....
  • pilot ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    موتور توربو جت ساختیم شما خبر نداری. باید توربوفن بسازیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس