کد خبر 387168
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱

معاون سازمان حج و زیارت از آغاز نام‌نویسی در کاروان‌های مرحله دوم عمره مفرده در تهران خبر داد و گفت: اولویت‌های یک تا ۳۵۰ از ساعت ۹ صبح امروز می‌توانند برای ثبت‌نام در کاروان‌های مرحله دوم عمره اقدام کنند.

به گزارش مشرق، ناصر خدرنژاد در این باره گفت: نام‌نویسی در کاروان‌های مرحله دوم عمره مفرده از روز گذشته آغاز شد و از ساعت ۹ صبح امروز نیز اولویت‌های یک تا ۳۵۰ در استان‌های تهران و البرز می‌توانند با مراجعه به سامانه فاخر به نشانی FAKHER.HAJ.IR مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

معاون سازمان حج و زیارت افزود: در صورت عدم تکمیل ظرفیت گروه‌ها در این مرحله اولویت‌های ذخیره تا اولویت ۴۰۰ از ۹ صبح روز ۲۵ بهمن می‌توانند جهت ثبت‌نام به سامانه فاخر مراجعه کنند.

دعوت از اولویت‌ها در این مرحله فقط به منظور مراجعه به سامانه فاخر و اطلاع از ظرفیت خالی در گروه‌ها و ثبت‌نام در صورت تمایل است که در صورت تکمیل گروه‌ها ثبت‌نام متوقف و تعهدی برای ثبت‌نام وجود نخواهد داشت.

خدرنژاد ادامه داد: در سال جاری بسترهای لازم برای تقاضای تشرف به عمره با مراجعه مستقیم به سامانه فاخر فراهم شده است و تا قبل از شروع ثبت‌نام قطعی در کاروان‌ها باید متقاضیان قبلاً به سامانه مذکور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات اولیه و اخذ کلمه کاربری و رمز ورود به سامانه اقدام کنند، سپس با انتخاب و تائید کاروان مورد نظر با دریافت برگه رزرو جا برای نهایی کردن ثبت‌نام اولیه خود باید حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت به کارگزار مربوطه مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: به منظور تسهیل در صدور روادید و جلوگیری از تاخیر و مشکلات احتمالی کلیه افرادی که پروازهای انتخابی خود را از ۲۱ اسفند ۹۳ تا ۲۰ فروردین ۹۴ انتخاب می‌کنند لازم است گذرنامه (دارای اعتبار ۷ ماه از تاریخ پرواز) لازم است گذرنامه خود را هنگام مراجعه به دفاتر زیارتی برای قطعی کردن ثبت‌نام ارائه دهند.

معاون سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس جدول زمانبندی استان‌های اردبیل، ایلام، بوشهر، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان و لرستان نیز از ساعت ۹ صبح فردا می‌توانند به سامانه فاخر مراجعه کنند.
*ایران اکونومیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    0 0
    داد ما را شما به گوش این بی وجدانها برسانید. سامانه درست از ساعت 9 صبح تا پنج دقیقه قابل دسترسی نبود و بعد از ان تمام ظرفیت کاروانها در ایام عید تکمیل بود. اینها شعار میدادن که با این روش جلو پارتی بازی و اعمال نفوذ را گرفتند که دروغ بود دروغ بود دروغ بود . من نمیببخشم و قطعا حج اون کسانی که با اعمال نفوذ ثبت نام کرده اند مقبول نیست و وای به حال این مسولین از خدا بی خبر.
  • ناشناس ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    باسلام وقتی جهت ثبت نام وارد سیستم فاخر می شویم ومتوجه میشویم سیستم بسته است وبعد از یک ربع سیستم باز میشود واعلام میدارد که ظرفیت پر گردیده است آیا این به نظر دور از انصاف نسیت مگر جهت زیارت خانه خدا نمی باشد پس چرا این همه تقلب وریاکاری اگر می خواهید که هم خدا وبنده آن از شما رازی باشد سایت به مدت دو روز جهت ثبت نام باز میگذاشتید و بعد از اتمام زمان قرعه کشی بعمل می آوردید اینجانب از حق خود نمیگذرم وافرادی را که با اعمال نفوذ ثبت نام نموده اند از خداوند متعال درخواست جزا دارم ومسئولین مربوطه در آن دنیا جطور میتوانند پاسخگو باشند
  • ناشناس ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    با درود به روان پاک مسلمان حق گو ودرخواست بالاترین جزا از خداوند متعال برای انسانهای قدر ناشناس این مرزوبوم اینجانب 65 سال از عمر خود را سپری نموده ام وهم جهت حج تمتع چندین سال است ثبت نام نموده ام وهم جح عمره چرا من نوعی که در آینده نزدیک از دست پا می افتم حداقل به حج واجب نروم ولی یک دانشجوی جوان گه سالها وقت اعزام دارد در عرض دوماه ثبت نام ( طبق اعلام مسئولین مربوطه ) به حجی که هنوز مستطیع نیست برود لطفاً کمی انصاف داشته باشید وکمی به فکر کهنسالان جهت اعزام باشید خدا اجرتان دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس